بزرگترین سقوط بازار سهام ایالات متحده در 119 سال گذشته

جدی ترین و بزرگترین سقوط بازار سهام ایالات متحده  امریکا از آغاز سال ۲۰۱۶  در۱۱۹ سال گذشته اتفاق افتاد.4163204

به گزارش افق به نقل از تاس ٬کارشناسان تلویزیون سی ان ان اعلام کردند٬ سقوط بازار سهام امریکا باعث شده است که بسیاری از تاجران بزرگ امریکا ترس از تکرار بحران مالی جهانی در سال۲۰۰۸ داشته باشند.

کارشناسان  اشاره به اولین روز کار سال نو  دونشبه ۴ ژانویه ، تجارت در بازارهای سهام ایالات متحده به پاین ترین سطح خود رسیده است.

در طول چهار روز گذشته سال ۲۰۱۶، شاخص داو جونز – شاخص اصلی فعالیت کسب و کار – بیش از ۵٪ (یا ۹۱۱ امتیاز) سقوط کرد.

انها اعلام کردند”این – بدترین کاهش چهار روز در سال های اولیه در تاریخ شمارش مرجع است.

این نتیجه با آمار ، که در FactSet از سال 1897 “انجام شده است این کارشناسان، با اشاره به شرکت سیستم های تحقیقات FactSet ، که در ایالت کانکتیکات و علاوه بر این به توسعه نرم افزار، متخصص در جمع آوری و مقایسه داده از بخش های صنعتی و مالی در کشورهای جهان  صورت گرفته است.

نشانه ها

داو جونز  روز پنج شنبه به بستن جلسه در بورس اوراق بهادار نیویورک کاهش یافته که به ۳۹۲.۴۱ واحد یا ۲.۳٪، به سطح ۱۶۵۱۴.۱۰ رسیده است.

این پایین ترین رقم در سه ماه گذشته است. شاخص Standard & Poor ۵۰۰ سقوط به پایان جلسه در ۴۷ نقطه، و یا ۲.۴٪، به سطح سال ۱۹۴۳، در حالی که شاخص بازار بورس نزدک الکترونیکی – ۱۴۶ امتیاز و یا ۳٪، به ۴۶۸۹ رسیده است.

قبلا در این روز، معاملات در بورس سهام در سرزمین اصلی چین کمتر از نیم ساعت پس از باز شدن به علت سقوط قوی در قیمت متوقف شد.

مطالب مرتبط