بیل کلینتون: پوتین انرژی ذخیره شده عظیمی برای ریاست جمهوری روسیه است

رییس جمهور اسبق امریکا بیل کلینتون پس از دیدار خود با ولادیمیر پوتین به پتانسیل عظیمی این چهره در ریاست جمهوری روسیه اشاره کرد.2abc450e13c3d46080a6ce02c01347bec4be3b3d

به گزارش افق به نقل از  روسیه امروز ٬ بیل کلینتون پس از دیدار با ولادیمیر پوتین ریس جمهور روسیه گفت:آقای پوتین پتانسیل بسیار زیادی برای ریاست جمهوری روسیه است و افزود  که با پوتین می توانید نتایج مثبت قابل توجهی دست یابید.

روسیه امروز به نقل از  نیویورک تایمز می نویسید: پس از انتشار اسناد محرم کاخ سفیدکه در ان بیل کلینتون همچنین از بین بردن صدام حسین و اسلوبودان میلوسویچ مخالفبوده است.

در اسناد امده است که جورج بوش امریکا را فریب داده است.

همچنین در این سند امده است که افای بیل کلینتون در دوره آخر ریاست جمهوری خود استدلال کرد که با رئيس جمهور جدید روسیه، ولادیمیر پوتین می توانید “چیزهای خوب” را انجام دهید و از «ظرفیت عظیمی» او( پوتین ) صحبت کرد.

بیل کلینتون در سال ۱۹۹۷ تا سال ۲۰۰۰ در دیدار با توی بلر نخست وزیر انگلستان گفته بود که ولادیمیر پوتین دارای انرژی مثبت و عظیمی است.

“پوتین دارای پتانسیل عظیمی است و من فکر می کنم او بسیار باهوش و معقول است. من هم فکر می کنم ما می توانیم بسیاری از کارهای خوب انجام دهیم ” نسخه از کلمات بیل کلینتون.

علاوه بر این در این سند امده است که کلینتون به یک عملیات زمینی در نیروهای یوگسلاوی از غرب پرسش و آماده مذاکره بود، وموافق بوده است تا به اسلوبودان میلوسویچ در قدرت باقی مانده چرا که آنها رشد تنش میان واشنگتن و مسکو را دوست ندارد.

مطالب مرتبط