تیم‌ملی فوتبال افغانستان امروز به مصاف تیم فوتبال هند می‌رود

امروز بازی  فینال رقابت‌های  فوتبال جنوب آسیا بین تیم‌های ملی افغانستان وهند در شهر کرالای هند میزبان این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال افغانستان

تیم‌ملی فوتبال افغانستان  ساعت ۵:۳۰ شام امروز در ورزشگاه تریواندروم شهر کرالای هند و به مصاف تیم ملی فوتبال هند برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌رود.

پیتر شگرت مربی تیم ملی کشور به رسانه‌ها گفته است که بازیکنان تیم ملی افغانستان در شرایط خوبی قرار دارند و امروز برای قهرمانی به میدان می‌روند و هند را شکست خواهند داد.

 نیروهای امنیتی در کابل و دیگر ولایات درصورتی‌که اگر تیم ملی افغانستان  در بازی امشب به مقام قهرمانی برسد از مراسم شادهای‌های توسط مردم برگزار گردد برای امنیت آن تدابیر گرفته اند.

پولیس کابل  از شهروندان کابل خواسته تا از فیرهای هوایی خوداری کنند و نظم شهر کابل را برهم نزنند.

تیم ملی فوتبال افغانستان در این دوره رقابت های جنوب آسیا با زدن ۱۶ گل دارای بهترین خط حمله این رقابت ها شده شناخته شده و با خوردن یک گل نیز عنوان بهترین خط دفاع این رقابت‌های جنوب آسیا را به خود اختصاص داده است.

خیبر امانی بازیکن خط حمله تیم ملی افغانستان دراین دوره از رقابت های جنوب آسیا با زدن چهار گل  عنوان بهترین گل زدن این دوره را نیز به خود اخصاص داده است.

تیم ملی کشور با شکست دادن تیم‌های مالدیف،بوتان،بنگلادش و سریلانکا به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافته و تا قهرمانی جنوب آسیا یک قدم فاصله دارد.

مطالب مرتبط