نیروهای محلی در ننگرهار ۴ تروریست را سربریدن

نیروهای محلی وفادار به یک عضو پارلمان افغانستان(ظاهر قدیر)، ۴تروریست “داعش” را در شرق کشور سر بریدند.Снимок экрана 2015-12-27 в 8.07.08

به گزارش افق افراد داعش در ننگرهار بریک پوسته‌ای مردمی حمله کرده و افراد آن پوسته( که گفته می‌شود مربوط ظاهرقدیراست) چهار نفر از حمله کنندگان را سربریده اند.
ظاهرقدیر با گفته است این‌که، افراد داعش فرزندان مردم را سر می‌برند و در جنگ حلوا پخش نمی‌شود این کار نیروهای وفادار به خود را توجیه کرده است.

نیروهایمحلی ظاهر قدیر معاون اول پارلمان کشورامروز یک شنبه  سر چهار نفر تروریست داعش را از تن جدا کرده اند

افراد وابسطه به ظاهر قدیر پس از بریدن سر این چهار تروریست داعش را در کنار سرک  بر روی تبه سنک های که خود انها درست کرده بودند به صورت نمادین به نمایش گذاشتند.

این حادثه در منظقه  “آچین” ولایت ننگرهار رخ داده است .

گروه تروریستی داعش در چندین ولسوالی  در ولایت های مختلف کشور دیده شده است و انها تلاش می کنند  تا نفوذ خود را زیاد کنند .

یکی از  نزدیکان ظاهر قدیر در گفتگویی  به افق گفت گروه داعش چندی پیش چهار نفر از محل را برده وسر بریده بودند و ما در جواب به گروه داعش چهار نفر از انها را سر بریدیم.

گروه تروریستی  داعش اخیرا رادیویی را به نام “صدای خلافت” در ننگرهار ایجاد کرده اند تا از این طریق فعالیت های خود را پخش نمایند.

 مسولین در کشور می گویند که رادیو  گروه داعش را مسدود شده است اما ظاهر  قدیر می گوید رادیو داعش همچنان فعالیت  دارد.

مطالب مرتبط