در چندین عملیات نیروهای امنیتی در سنگین هلمند،51 طالب کشته شدند

وزارت داخله در خبرنامه‌ای نوشته است نیروهای امنیتی چندین عملیات را شب گذشته درولسوالی سنگین ولایت هلند انجام داده اند و در نتیجه‌ای آن یک فرمانده طالبان و پنجاه طالب مسلح کشته شده اند.

نیروهای پولیس

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله در این خبرنامه گفته است در این عملیات نیروهای قطعات خاص پولیس،کماندو و نیروهای دیگر امنیتی شرکت داشته اند و به صورت زمینی وهوایی انجام شده است.

وی همچنان گفته است در زمینه‌ای اکمالات و تداوی زخمی‌های نیروهای امنیتی اقدام‌هایی انجام شده و نیروهای امنیتی که درجریان جنگ زخمی گردیده اند برای تداوی به مرکز ولایت هلمند انتقال داشته اند.

وزارت داخله در حالی این خبر را منتشرکرده که بیشتر از یک هفته می‌شود که در ولسوالی سنگین هلمند جنگ جریان دارد و گزارش‌های وجود دارد که طالبان به جز از فرماندهی پولیس و بعضی از ارگان‌های دولتی، سایر نقاط را در این ولسوالی در تحت کنترول گرفته اند و شماری از نیروهای امنیتی در محاصره طالبان قرار دارند.

پیش از این در این ارتباط مسوولان امنیتی گفته بودند تدابیر برای رساندن امکانات نظامی و غذایی به نیروهای محاصره گرفته شده به زودی امکانات لازم از طریق هوایی انتقال داده می‌شود.

مطالب مرتبط