ملکه زیبایی سال ۲۰۱۵ و حاشیه های جنجالی آن

مراسم ملکه زیبایی سال ۲۰۱۵ امسال در لاس‌وگاس امریکا  برگزار گردید و دختری از کلمبیا به عنوان ملکه زیبایی انتخاب گردید.0,,18931741_303,00

به گزارش افق به نقل از روسیه امروز انتخاب ملکه زیبایی امسال در لاس وگاس با جنجال های همراه بود.

انانسر برنامه امسال نام دختر کلمبیا را به عنوان ملکه زیبایی جهان اعلام کرد و تاج بر سر وی نهاده شد٬ اما چند لحظه بعد مجری با تصحیح اشتباهش گفت، دختر فیلیپین نفر اول ملکه زیبایی امسال شده است.

استیو هاروی، انانسر مراسم ملکه زیبایی سال ۲۰۱۵ یک اشتباه بزرگ را مرتکب گردید. ویااین که او بار ها در این برنامه از اشتباه اش عذر خواهی گرد.

اقای استیو هاروی انانسر برنامه در حساس‌ترین لحظه ی این مراسم، جایی که برنده مشخص می‌شود، اعلام کرد دختر کلمبیا برنده نهایی این مسابقه است.

پس از اعلام انانسر برنامه تاج  زیبایی بر سر دختر کلمبیا نهاده شد و او نیز در حالی که اشک شوق در چشمانش حلقه زده بود، برای تماشاگران حاضر در سالن بوسه فرستاد و مقابل دوربین‌های خبرنگاران ژست گرفت. اما این خوشحالی دیری نپایید زیرا هاروی به ناگهان در میکروفن شروع به عذرخواهی کرد و گفت که کارت اشتباه را برداشته و دختر کلمبیا در اصل نفر دوم شده است.

او سپس اعلام کرد که دختر فیلیپنی نفر اول ملکه زیبایی  جهان در سال ۲۰۱۵ شده است.ac760c3483b1d4c46774c3e20fd2218b24d6c228

وسر انجام دوشیزه پیا آلونزو وورتزباخ، ۲۶ ساله متولد شهر اشتوتگارت تاج ملکه زیبایی را بر سر گذاشت.

استیو هاروی در توییتر بار دیگر از اشتباهی که مرتکب شده بود، عذرخواهی کرد و نوشت: «از صمیم قلب از دختر کلمبیا و دختر فیلیپن به دلیل اشتباه بزرگم عذر می‌خواهم. واقعا احساس بدی دارم.»

مراسم انتخاب ملکه زیبایی جهان به ویژه در کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای آسیایی از طرفداران زیادی برخوردار است.

پلیس لاس و گاس همچنان گفته است در نزدیکی محل برگزاری انتخاب ملکه زیبایی یک موتر از سرک خارج و به پیاده رو رفته و دستکم ۱ نفر کشته و ۳۰ نفر دیکر زخم برداشته است.

پلیس منطقه افزوده است که حال ۷ نفر از زخمی شده گان وخیم است.

 

مطالب مرتبط