ده‌ها طالب مسلح در عملیات مشترک نیروهای امنیتی کشته شدند

وزارت داخله خبرداده نیروهای امنیتی (اردو، پولیس و امنیت ملی) در جریان 24 ساعت گذشته 16 عملیات برای سرکوب طالبان در نقاط مختلف کشور انجام داده که بر اثر آن 25 طالب مسلح کشته و زخمی شده اند.

نیروهای-امنیتی-کشور

این علمیات در ولایت، کندز، ارزگان، غزنی، خوست، پکتیا،هرات و هلمند راه اندازی شده و جزئیات آن چنین است.

در ولایت غزنی نیروهای قطات خاص پولیس در ولسوالی ده یک و در روستای شایر عصر روز گذشته عملیاتی را انجام که در نتیجه‌ای آن 9 طالب مسلح کشته و در عملیات دیگر که در قربه لاهیر ولسوالی گیلان انجام داده سه طالب دیگر به شمول یک فرمانده طالبان از بین رفته اند.

در ولایت قندز نیروهای قطعات خاص  در روستای کلبد  ولسوالی اما صاحب  عملیات را انجام داده در نتیجه‌ای آن سه طالب کشته شده اند.

همچنان در ولایت ارزگان عملیات مشترک نیروهای امنیتی در ولسوالی چهارچینو، دهراود و ارزگان خاص انجام شده در نتیجه آن پنج طالب مسلح کشته شده و چهار تن دیگر شان زخمی شده اند.

در خبرنامه گفته شده علمیات مشترک دیگر نیروهای امنیتی در مربوطات ولسوالی‌های مارجه، نادعلی انجام گردیده در نتیجه ای آن چندین روستا در این ولسوالی‌ها از وجود طالبان پاکسازی شده است.

در عملیات دیگر نیروهای در ولسوالی‌های خیرکوت، جانی خیل گومل و ازه خواه انجام شده درنتیجه‌ای آن نیز چندین روستا در این ولسوالی‌ها از وجود طالبان پاکسازی گردیده است.

مطالب مرتبط