وزیرداخله از کارکرد نیروهای قطعات خاص امنیتی تقدیر کرد

نور الحق علومی در یک نشست که لحظات پیش در وزارت داخله برگزار کرد از فرماندهان و نیروهای قطعات خاص امنیتی و کارکردهای شان درحادثه حمله انتحاری در نزدیک میدان هوایی قندهار و مهمانخانه سفارت هسپانیه در کابل تقدیر کرد.

علومیوزیرداخله در این نشست گفت نیروهای قطعات خاص پولیس با درایت، وظایف شان را در سرتاسر کشور و در حمله‌های انتحاری چند روز پیش در مهمانخانه سفارت اسپانیا و نزدیک میدان هوایی قندهار انجام دادند و توانستند جان شهروندان کشور و دیپلمات‌ها را نجات دهند.

علومی، برازندگی نیروهای قطعات خاص را چنین مطرح کرد که این نیروها در شب و روز بدون وقفه در تمام نقاط کشور فعالیت‌های شان را انجام داده و می‌دهند.

او افزود نیروهای قطعات خاص افغانستان طوری آموزش دیده اند که در هنگام علمیات‌ها می‌توانند از رسید تلفات به غیرنظامیان جلوگیری نمایند و این نیروهای دارای امکانات و تجهیزات خوب در سطح منطقه هستند.

او نمونه‌ ظرفیت این نیروهای را در انجام عملیات موفقانه و از پا در آوردن مهاجمان انتحاری در مهمان‌خانه سفارت هسپانیا یاد کرد و گفت در این عملیات به هیچ یکی از غیرنظامی‌ها در محل ،آسیب وراد نشده است.

وزیرداخله افزود نیروهای قطعات خاص درهماهنگی با قوای هوایی وظایف شان را بهتر انجام می‌دهند و در صورتی که اطلاعات دقیق برای شان برسد خوبتر عملیات‌ها را پیش می‌برند.

علومی در پایان نشست خویش از نیروهای قطعات خاص خواست که پیشنهادهای شان را در مورد ترفیع، بهبود فعالیت و تجهیز، برایش ارایه کنند تا بهتر از گذشته بتوانند فعالیت‌های شان را انجام دهند.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. غنی مردانه وار استفا کن و یا مردانه این پلید های نجس که با عرب های کثیف بدون اذهان عامه ارتباط دارد این ضیا مسعود پلید فکرمیکند خاک افغانستان از پدر برایش میراث مانده بی حیا یک مرتبه در دبی پنجاه ملیون دالر را قاچاق دستگیر شد بیغرت انسان حال باعرب تجارت نا مشروع شروع کرده غنی اگر افغانستان را دوست داری غیرت داری این چنین کثیف ها را بزندان روان کنید عاجل تا پند به دیکران شود حاجی صبور