اختر منصور با صدای خود می‌گوید؛ نمُرده‌‎ام

نوار صوتی منسوب  به ملااختر منصور، سرکرده طالبان پس از ملا محمد عمر، منتشر شده و او در این نوار خبر کشته شدنش را تکذیب کرده است.

394613_520او گفته است که در درگیری میان گروهی در شهر کویته‌ی پاکستان کشته و یا زخمی نشده است.

رویترز گزارش داده که طالبان با نشر این نوار در پی آن هستند تا ثابت کنند که رهبر شان سالم است؛ اما آگاهان امور سیاسی می‌گویند که نوار صورتی ملا محمد عمر نیز پس از مرگش منتشر شده بود.

منصور در این پیام گفته که “من در میان افرادم هستم. این اتفاق هرگز نیفتاده و کاملا شایعه و یک جنگ تبلیغاتی از سوی دشمنان است.”

رویترز نگاشته است که مشخص نیست که مردی که در این فابل صوتی صحبت میکند ملا اختر است یا نه. اما چند مقام ارشد طالبان گفته اند که این فرد رهبر طالبان است.

پیشتر برخی خبرگزاری‌ها در کابل با استناد به اظهارات شماری از مقام‌ها در حکومت افغانستان اعلام کرده بودند که ملا اختر منصور کشته شده است.

این در حالی است که هیچ نهاد رسمی، به شمول سازمان استخبارات افغانستان و پاکستان خبر کشته شدن سرکرده طالبان را تایید نکرده اند.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. ملا منصور کشته شده ویدو که نمایش داده شد توسط استخبارات پاکستان توسط اشخاص مسلکی کمپیوتر دست کاری شده جعلی است.

    همه جهان میداندپاکستان کشور تروریست و تقلب کار و صادر کننده تروریست است در همین روز ها در واقعه امریکا به کشته شدن چندین امریکای شدیک مرد پاکستانی و خانمش از سعودی است از جمله طراحان و سازمان دهندگان اصلی این قتل نظر به دریافت پولیس امریکا که روزنامه ها امریکا نشر شد هستند خوشبختانه دستگیر شدند
    استخبارات پاکستان در صدد است هرج و مرج در بین طالبان نوکران پنجابی رخ ندهد و این غلام منصور نفر خاص پنجابی ها است تلاش دارد حقانی را بجای وی بنشاند چرا طرف داران ملا عمر دریافتند که پاکستان از ایشان مانند مزدور استفاده میکند روزیکه دل پنجابی ها بخواهد مانند ملا عمر را کشت این ها را هم نیست و نابود میکند

    متخصصین مسلکی رشته کمپیوتر جعلی بودند ویدو را تاهید کردند. پاکستان در جهل کاری دست یلدا دارد میتواند بطور مثال نواز شریف را یک روز مانند زن حامله دار بسازد روزی دیگر بشکل یک مرد گی جورش کند شاید اکثریت مردم باور نخواهد کرد.شما دیدید یک دوکاندار کویته را مانند یک قوماندان طالب ساخته بود کرزی ما را فریب داد چهار صدهزار دالر گرفت با الیکوپتر در ارگ فرود آمد بعدأتوسط امریکاهی شناخته و افشا شد این شخص تقلبی بوده. حاجی صبور