غنی و شریف در مورد از سرگیری روند صلح، در پاریس دیدند

رییس جمهور غنی و نواز شریف، نخست وزیر پاکستان، در حاشیه‌ی نشست تغییرات اقلیمی در شهر پاریس، پایتخت فرانسه ملاقات کردند.

ghani photoدفتر نخست وزیری پاکستان در خبرنامه‌یی نوشته است که این دیدار دیروز انجام شده و دو طرف در مورد آغاز دوباره گفت‌وگوهای صلح و تامین امنیت در افغانستان گفت‌وگو کرده اند.

در خبرنامه آمده است که رهبران افغانستان و پاکستان در مورد از سرگیری روند صلح با طالبان تاکید کرده اند و دراین دیدار نیز دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا نیز حضور داشته است.

درهمین حال داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه دولت گفته است که این درخواست از سوی نخست وزیر کشور پاکستان صورت گرفته است.

دیدار رییس جهمور کشور با نواز شریف در حالی صورت می گیرد که دراین اواخیر روابط افغانستان با پاکستان به دلیل حمایت پاکستان از هراس افگنان و گروه طالبان در کشور به تیره گی کشیده شده است.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. جناب والی صاحب هرات دلیل اینکه این هوا پیمایی قطردر شرایط که جوانان ما هر روز به کمک مالی این عرب های کثیف مانند قطر عربستان سعودی و کویت و بعض کشور های مرتجع پلید عرب به پاکستان نجس کشور تروریستی نمبر یک در جهان و غلامان شان این طالبان خود فروخته مزدور جوانان ما کشته شده هزاران شهر بند کشور عزیز از ظلم نماینده وحشی صفت و مزدور خاک آباهی خود را ترک گفته مهاجر شده در بحر غرق میشوند دلیل چیست این هوا پیما اجازه نشست داده شده و چرادوباره اجازه پرواز داده شده بر علاوه وزارت هوانوردی ریاست امنیت ملی وزارت دفاع خواب برده ووزارت داخله همه مسول درجه اول هستند.

    شخص شما به صفت نماینده درجه اول دولت مسولیت دارید باید جلو این خود سری را میگرفتید طیاره به هیچ وجه اجازه نشست و دوباره اجازه پرواز را نمیداید کار شما راپور دادند بعد از انجام عمل نیست مسولیت تام دارید

    فرض کنید این طیاره بعوض موتر زره مملو از مواد منجره میبود طیاره را در میدان هوای هرات انفجار میداد جواب ده کی خواهد بود خود شما به ملت جواب دهید آیا اشرف غنی ویا داکتر عبدالله جواب ده به ملت است آیا دلیل به کفایتی و عدم ناتوانی شما نیست. از دست این عربان پلید کشور ما در چه حالت قرار گرفته حال این ها به خاطر تفنن و خوش گذر رنی خود به دعوت بعضی مزدوران کثیف پلید مرده بی ناموس بغیرت خاک فروش چند ملیون دالر رشوت گرفتند زمینه آمدن این پلید عرب ها را با رشوت دادند و پا در میانی عقب پرده که سال ها گذشته به خاطر خوش گزرانی این عرب پلید مهیا ساخته بود باز به این بیغرتی دست زدند

    ریاست جمهوری باید با این پلیدان که زمینه این کار مهیا ساخته اسمای تمام این غلامان کثیف عرب ها را افشا سازد این ناموس فروش ها مزدور بغیرت دلال را به شدید جزا برساند این پرنده ها کمیاب و نادر کشور ما در جهان نظیر ندارداز دست چند شخص کثیف پلید رشوت خور مرده دلال فرعون صفت نسل شان نابود میسازید جنایت بزرگ است مرک به همچو اشخاص کثیف خجالت بکشید تاکی تن فروشی به این عرب ها کثیف به خاطر جمع کردن ثروت میکنید لعنت خدا بشما خوک صفت ها بیغیرت . حاجی صبور