ظاهر قدیر: از درون حکومت با داعش همکاری می‌شود

محمد ظاهر قدیر معاون مجلس نمایندگان امروز در جلسه علنی مجلس گفت  شماری از افراد از درون حکومت و شورای امنیت ملی از داعش حمایت می‌کنند و افراد داعش در کابل زندگی می‌نمایند و با این افراد ارتباط دارند.

z.ga

ظاهر قدر در حدود سه ماه پیش در مجلس نمایندگان گفته بود اگر دولت در مقابل داعش مبارزه قطعی نکند او در سنگر مبارزه علیه این گروه در شرق کشور می‌رود. پس از این گفته‌هایش به ننگرهار رفت و تلاش‌ها و هماهنگی هایی را برای مبارزه با داعش روی دست گرفت.

اکنون بعد از سه ماه به کابل آمده از دولت انتقاد می‌کند که دولت از اقدام او برای مبارزه با داعش  نه تنها حمایت نکرده بلکه مانع ایجاد می‌کند.

معاون مجلس نمایندگان امروز در مجلس گفت منطقه شینوار در ننگرهار به مرکز فعالیت داعش مبدل شده است.

همچنان آقای قدیر هشدار داد که اگر برای مقابله با داعش در ننگرهار و شرق کشور کاری صورت نگیرد، در آینده مشکل جدی را برای کشور به وجود می‌آورد.

نگرانی از حضور و فعالیت‌های داعش در ننگرهار نه تنها از سوی ظاهر قدیر مطرح شده است بلکه نمایندگان ننگرهار و اعضای پارلمان بارها از فعالیت این گروه در شرق کشور ابراز نگرانی کرده اند و ازدولت خواست اند که نسبت به فعالیت داعش در ننگرهار جدی برخورد کند.

از شروع سال جاری افراد داعش بارها با کشتن  افراد ملکی و بزرگان قومی  قدرت نمایی کرده و باعث بیجا شدن مردم از مناطق زندگی شان گردیده است.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. قرار اطلاع موثق احمد ضیا مسعود معاون حکومت داری خوب البته به ضم گفته های ارگ نشینان نه عوام به نسبت متهم بودن در قضیه کابل بانک و افتتاح شهرک هوشمند هنگامیکه جناب رهیس جمهور در سفر بود میخواست ظاهرأ به بهانه مریضی و معاینات عموم صحت خود خارج کشور مسافرت کنداجازه خروج از میدان هواهی کابل داده نشد و از مسافرت ایشان جلوگیری بعمل آمد منتظر انکشافات بعدی در مورد قضیه شهرک هوشمند « چه نام مقبول انتخاب کردند با سوابقش کاملا در تضاد است » هستیم به گفته عوام لنگ یا پای چند نفر از بزرگان ارگ نشینان دور غنی خاندانی در تلک میافتد معاون ثنا عزت یار در حالیکه کار وی نبوده هیچ ارتباط از نگاه وظیفوی بوی ندارد صرف بخاطر تلاش نفس خود هم گوشه ریسمان را هنگام افتتاح شهرگ گرفته بود حتمأ چیزک وعده داده شده ویابه حق رسیده روز بروز اگر معامله پنهانی و سیاسی صورت نگیرد چهرهای جدید نقاب ها از رویشان دور شده سیمای حقیقی شان نمایان میگردد.حاجی صبور