داعش تهدید کرده که برج ایفل در شهر پاریس را تخریب می‌کند

گروه تروریستی داعش در فایل جدید ویدیویی، فرانسه و رییس جمهور این کشور را به حملات بیشتر تهدید کرد.

resized_1342935_642داعش در نواری ویدیویی با عنوان “سراشیبی سقوط پاریس”، که سایت های اینترنتی وابسته به این گروه تروریستی آن را منتشر کردند، فرانسه و فرانسوا اولاند رییس جمهوری این کشور را به حملات بیشتر تهدید کرد.

رای الیوم با انتشار این خبر نوشت که در این نوار ویدیویی بخشی از یک فلم سینمایی به نمایش گذاشته شده که در آن برج ایفل بر روی زمین سقوط می کند و متلاشی می شود.

به عقیده ناظران، نمایش برج ایفل (معروف ترین نماد پاریس) در این فلم بیانگر آن است که هدف بعدی داعش در فرانسه این برج خواهد بود.

در این نوار ویدیویی همچنین بخش‌هایی از حملات هفته گذشته گروه داعش در پاریس که شهروندان فرانسوی را دچار وحشت کرده، دیده می شود.

یکی از اعضای داعش در این فلم به زبان فرانسه با افتخار از حملات اخیر این گروه در پاریس که به کشته شدن ۱۳۰ نفر منجر شد، سخن می گوید و از مسلمانان فرانسه می خواهد دست به حملات بیشتر بزنند.

وی حملات اخیر پاریس را واکنشی به حمله جنگنده های فرانسه به مواضع داعش در سوریه عنوان کرد.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. سران دولت جرمن در شرایط که افغانستان سخت به مشکلات اقتصادی نظامی امنیتی و مداخله کشور نام نهاد پنجابی پاکستان پلید دشمن خاک و مردم ما و بیکاری مواجه است.

    دولت جرمن باوجود تقاضای مکرر سران حکومت افغانستان نامردانه دست به اخراج پناجویان افغان ها میزنند. باید سران دولت جرمن یک مرتبه تاریخ خود را بدقت بخوانند در جنگ جرمن ها و شوروی زمان هتلر جرمن ها شکست خورد یک عده زیاد عساکر شکست خورده افغانستان با عبور از دریا آمو به خاک افغانستان پناهنده شدند گرچه افغانستان یک کشور بیچاره ناتوان از نقطه نظر نظامی در مقابل قوای شوروی سابق بود اما مردمش و دولت وقت افغانستان با غیرت مهمان نواز با شهامت از عساکر جرمن ها با پشانی باز مهمان نوازی کردند در مقابل تقاضا های مکرر و تحدیدنظامی قوای انقلابی للین راجع به تسلیمی عساکر جرمن جواب منفی دادندمردم و دولت افغانستان همه امکانات که داشتن حاضر با جنگ در مقابل شوروی حاضر بودند چرا برای افغان ها بسیار شرم و ننگ است اگر کسی که دشمن مردم و خاک ما نباشد به خانه یک افغان پناه بیاورد وی را بدشمن تسلیم نمیکند این جزی کلتور افغان ها است.

    اما متاسفانه دولت جرمن در شرایط که مردم سخت به مشکلات گوناگون مواجه است همرای مهاجرین ما نا جوانمردانه درین فصل سرمابرخورد میکنند افغان به امید یک دوست واقعی همه هست وبود خود را فروختن به هزاران مشکل خود را به جرمنی رساندن سران دولت المان باید یک مرتبه تاریخ جنگ المان و شوروی را مکرر بدقت مرور کند در زمانی جنک مردم و دولت افغانستان با عساکر شما چه نوع برخورد انسانی انجام داد و یا مانند سیاست دو دوری شما عمل کرد. حاجی صبور