بارسلونا ۴ بر صفر رئال را درهم کوبید

بازی ال کلاسیکو تیم های رئال مادرید و بارسلونا ساعت ۹:۴۵ به وقت افغانستان با داوری بوربالان آغاز شد.01076795
به گزارش افق رئال مادرید بازی را کاملا جنگنده آغاز کرد و کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳ بازی یگ کرنر برای تیم خود گرفت.

در دقیقه ۹ بازی یک حمله خطرناک بر روی دروازه بارسلونا انجام شد اما بازیکنان بارسا هر طوری بود توپ را از محوطه جریمه خود دور کردند.

در دقیقه ۱۱ بازی یک پاس در عمق عالی از سرخی روبرتو  باعث شد  لوئیس سوارز،  اولین گل این بازی را برای بارسا به ثمر برساند و حساب بک بر صفر به سود بارسا ادامه پیدا کند.

در دقیقه ۳۷ بازی یک حمله سنگین با حرکت خوب رونالدو صورت گرفت که بازیکنان  رئال نتوانستد از ان استفاده کنند٬ اما در دقیقه ۳۸ بازی حرکت خوب نیمار دومین کل بارسا را وارد دروازه رئال مادرید کرد تا باز دو بر صفر به سود بارسا ادامه پیدا کند.

بارسلونا می توانست در دقیقه ۴۷ بازی با حرکت زیبای نیمار و ضربه سوارز به گل سوم برسد اما مارسلو از روی خط  دروازه توپ را دفع کرد٬ تابازی بانتیجه دو بر صفر در نیمه اول به پیان رسید.

بازی در نیمه دوم با حملات تیم رئال مادرید آغاز شد اما این بارسای ها بودند که در دقیقه ۵۳ انیستا یک و دوی عالی پشت محوطه جریمه رئال، با ضربه تماشایی اینیستا به گل سوم آبی و اناری ها تبدیل می شود.

مسی در دقیقه ۴۶ برای بارسا به میدان امد.

در دقیقه ۶۴ بازی توپ در محوطه جریمه بارسا به دست پیکه برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

رونالدو در دقیقه ۶۸ بازی یک موفعیت تک به تک با دروازه بان بارسا را از دست می دهد .
در ادامه بازی  و در دقیقه ۷۴ سوارز گل چهارم بارسلونا را به ثمر رساند تا خیال طرف داران بارسلونا را از برد دراین باز اسوده کند.
ایسکو در دقیقه ۸۴ بازی به خاطر خطا روی نیمار، با کارت سرخ داور از بازی اخراج می شود  تا رئالی ها بازی ۴ برصفر باخته را ۱۰ نفره ادامه بدهند.
بازی کنان رئال یکی دو موقعیت خوب را به دست اورند که با اماده گی خوب دروازه بان بارسا روبر شدند و نتوانستند به گل برسند.
بازی با همان  نتیجه ۴ بر صفر به سود بارسا به پایان رسید.

مطالب مرتبط