طالبان پنج روستای ولسوالی پشتونکوت فاریاب را تصرف کردند

جنگ شدید میان نیروهای دولتی  و طالبان در ولسوالی پشتونکوت فاریاب جریان دارد و در تازه ترین گزارش‌ها از جنگ در این ولسوالی پنج روستا در تصرف طالبان درآمده است. 12248892_923921081026413_1916395194_nمقام‌های محلی  در ولسوالی پشتونکوت سقوط پنج روستا را به دست طالبان در این ولسوالی تایید کرده اند. عبدالقدی قادری ولسوال پشتونکوت به خبرنگاران گفته است، طالبان کنترول روستاهای قیرق بیگیت،کله شاخ، دوازده ایماق و گلیم باف را از کنترول نیروهای خیزش مردمی خارج کردند.

 وی همچنان می‌گوید که  در اثر درگیری نیروهای خیزش مردمی با طالبان، امان الله فرمانده نیروهای خیزش مردمی زخمی شده و نیروهای خیزش مردمی به  منطقه سر حوض عقب نشینی کرده اند.

گروه طالبان از شش روز به این سو بر پاسگاه‌های نیروهای دولتی و خیزش مردمی در ولسوالی پشتونکوت حمله می‌کنند و تا هنوز این ولسوالی در کنترول نیروهای دولتی است.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. امریکا و کشورهای اورپاهی از عمل تروریست داعش این سگ های دیوانه زمانی صاحب خود را هم میگزد باید درس عبرت بگیرند

    زایشگاه این داعش همه جهان خوب میداندو هیچ کس منکر شده نمیتواند جای هیچ سوال و پرسش و تحقیق بیشتر ندارد پاکستان است با جادادن و تربیه غیر انسانی و وحشی گیری این جنایت کاران تاریخی همه افراد یاغی دزد لچک عاق پدر و مادر چار عیب شرعی خلاف اسلام و انسانیت و بشریت هستنداز همه نقاط جهان در پاکستان جمع میگردند. به اشاره امریکا و سعودی و بعضی کشور های غربی به بخاطر کشتن مردم بیگناه گسیل میشوند البته نظامی پنجابی پاکستان مبالغ هنگفت پولی از تربیه نظامی و ساخت کمر بند انتحاری شستشوی مغزی جنت فروشی توسط ملاهای پنجابی جور کردن مین و جابجا کردن مین دها موارد تخریب و کشتن مردم توسط استخبارات پنجابی آموزش غیر انسانی یاد میگیرند مبالغ هنگفت پول پاکستان بنام حق الزحمه دریافت میکنند تقریبا بیشتر از نصف بودجه استخبارات پاکستان ازین مدرگ تهیه میگردد.

    حال این سگ های دیوانه در سراسر جهان به خاطر تخریب کشتن افراد پخش شدند درهند جهش محمدیه چند سال قبل در هوتل ممبی بیش از صد نفر را کشت حالا یک عده این سگ های دیوانه از کنترول صاحبان اصلی خود خارج شدند صاحبان اصلی و فرعی خود را هم چندان نمی شناسد بعضی اوقات غیر ارادی ایشان راهم میگزد.

    اگر امریکا و کشور های غربی واقعأ می خواهند این جنایت کاران انسانیت و بشریت را نابود سازد باید مرکز و زایشگاه ایشان در پاکستان است ده ها شبکه تروریستی بطور مثال جهش محمدیه و شبکه حقانی شاخه فعال وقوی تروریست از طرف کویت قطر امارات محتده زیادتر از طرف کشور سعودی تمویل مالی میگردد پاکستان پناه گاه همه این حیوانات درنده صفت یاغی و باغی دزدان قاچاق بران چار عیب شرعی عاق پدر و مادر خلاف اسلام انسانیت و بشریت هستند کشور ما هم صدمات زیاد از دست این جانی ها دیده بار ها روسای جمهور ودیگر نخبه گان ما به سران مقامات جهان و ایلات متحده امریکا یاد آوری کرده اما کسی به گفته عوام به آذان غریب گوش نمی دهد حال اگر کشور های غربی و امریکا حقیقتا می خواهدجهان از شر این جنایت کاران در امان باشد باید زایشگاه این وحشی که در پاکستان فعال است همین شبکه که حقانی نمبر یک تروریست است با کشورهای عربی وتروریست ها تنگا تنک ارتباط دارد خوب تمویل میگردد باید بخاطر جان افراد کشور های خود محوهو نابود شان سازند و هم حامیان شان رادر کشور های عربی به جزای ننگین غیر انسانی شان برساند دنیا آرام میشود. حاجی صبور