سپین‌غر زمریان قهرمان لیگ شش دوش کرکت شد

سپین‌غر زمریان در 10 اور و با تفاوت 5 ویکت توانست تیم کابل بازان را در مرحله‌ی فاینل مسابقات شش دوش کرکت شکست بدهد و به جام قهرمانی دست یابد.

87-jj7

مسابقه فاینل تورنمنت پس از سه روز هوای بارانی و نامناسب، امروز (جمعه) در ورزشگاه بین‌المللی کرکت کابل برگزار شد.

به دلیل کم بودن وقت، اداره‌ی کرکت بورد کشور تصمیم گرفت که این مسابقه را در ده اور برگزار کند.

در قرعه کشی نخست تیم کابل بازان تاس را به نام خود کرد و ویکت را در اختیار گرفت، این تیم توانست در ده اور 86 دوش را برای تیم سپین‌غر زمریان هدف تعیین کرد.

سپس تیم سپین‌غر زمریان ویکت را در اختیار گرفت و در ده اور توانست هدف تعیین شده را با از دست دادن تنها 5 بازیکنش تکمیل کند و عنوان قهرمانی این دور مسابقات را به نام خود ثبت کند.

قهرمان دور قبل این تورنمنت تیم کابل بازان بود، این تیم با کمال شایسته‌گی که داشت در بازی نهایی در مقابل تیم سپین‌غر زمریان شکست خورد.

تیم کابل بازان و سپین‌غر زمریان با بلندترین امتیاز از میان شش تیم اشتراک کننده به مرحله‌ی نهایی راه یافتند.

نزدیک به ده هزار نفر مسابقه‌ی فاینل این دور تورنمنت شش دوش را از نزدیک مشاهده می‌کردند.

قرار است امشب مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به تیم‌های برتر در تالار عمومی کرکت بورد کشور با حضور مقام‌های ارشد دولتی و مسوولان کرکت بورد کشور برگزار شود.

به نقل از تلویزیون1 در این مراسم، بهترین بازیکنان و بهترین مربی نیز معرفی شده و احتمالا داوران این دور مسابقات نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

سومین دور تورنمت شش دوش متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

مسوولان کرکت بورد کشور اعلام کردند که در این دور مسابقات از پیشرفته‌ترین تکنالوژی جهانی در نشرات، داوری و تصویر برداری استفاده شد.

کمره‎‌های مجهز و داوران مسلکی این مسابقه را پوشش دادند و مردم افغانستان نیز استقبال بی‌سابقه از این دور مسابقات داشتند.

تورنمنت شش دوش کرکت همه ساله در کشور با اشتراک شش تیم از شش زون کشور به منظور رشد سطح کرکت و انتخاب چهره‌های برتر برای تیم ملی، برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط