حساس‌ترين ديدار هفته نوزدهم برتري چلسي برابر ليورپول

حساس‌ترين ديدار هفته نوزدهم ليگ برتر انگليس با برتري چلسي برابر ليورپول به پايان رسيد.

هفته نوزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با انجام دو ديدار به پايان رسيد که در حساس‌ترين بازي چلسي موفق شد در خانه با نتيجه 2 بر يک ليورپول را از پيش رو بردارد تا همچنان اختلاف دو امتيازي‌اش را با صدر جدول حفظ کند.

به گزارش افق در اين ديدار ليورپول بازي را هجومي آغاز کرد و خيلي زود موفق شد در دقيقه 3 با ضربه مارتين اشکرتل مدافع پيش‌تاخته خود به گل برسد. در ادامه ادن هازارد موفق شد در دقيقه 18 از پشت محوطه جريمه به زيبايي دروازه ليورپول را باز کند تا همه چيز برابر شود. ساموئل اتوئو مهاجم کامروني موفق شد در دقيقه 34 به چند هفته گل نزني خود پايان دهد و دروازه ليورپول را باز کند تا بازي در نيمه نخست با نتيجه 2 بر يک در نيمه نخست به پايان برسد.

در نيمه دوم هر دو تيم يک موقعيت جدي را از دست دادند. مامادو ساخو در دقيقه 51 مي توانست بازي را به تساوي بکشاند که ضربه سر او به ديرک دروازه ميزبان خورد. دو دقيقه بعد ساموئل اتوئو مهاجم چلسي يک تک به تک محض را از دست داد تا تغييري در نتيجه مسابقه رخ ندهد.

در ديگر ديدار تاتنهام موفق شد با 3 گل استوک‌سيتي را شکست دهد. براي ميزبان در اين ديدار روبرتو سولدادو از روي نقطه پنالتي ، موسي دمبله و آرون لنون گلزني کردند تا روند مثبت اين تيم با تيم شروود سرمربي جديد خود حفظ شود.

در جدول رده‌بندي ليگ برتر آرسنال با 42 امتياز در صدر قرار دارد و تيم‌هاي منچستر‌سيتي با 41 و چلسي با 40 امتياز در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.

هفته بيستم ليگ برتر انگليس چهارشنبه هفته جاري برگزار خواهد شد که در مهم‌ترين بازي منچستر‌يونايتد با تاتنهام ديدار خواهد کرد.

مطالب مرتبط