رییس جمهور: چهار ولسوالی در ساختار ولایت کندز اضافه می‌شود

محمد اشرف غنی در دیداری که با بزرگان ولایت کندز داشته از ترتیب چهار نقشه برای چهار ولسوالی دیگر در این ولایت خبر داده است.

G13A2932_1

دفتر مطبوعاتی رییس جمهور در خبرنامه‌ای در مورد دیدار بزرگان کندز  و موضوعاتی که در این دیدار مطرح شده، منتشر کرده است. رییس جمهور بعد از ظهر دیروز با بزرگان ولایت کندز دیدار کرده در این دیدار احمدیما، اتمانزی، حاجی خان محمد، غلام ربانی و صفر محمد به نمایندگی از بزرگان کندز صحبت کرده و گفته اند مردم کندز از حاکمیت قانون، از بین بردن فساد و تروریزم با دولت همکاری می‌نمایند.

آنها به رییس جمهور پیشنهاد کرده اند که ماسترپلان شهری کندز و میدان هوایی آن تطبیق شود و در ساختار این ولایت چند ولسوالی دیگر افزوده شده  و  نیز دولت در  بخش زراعت با مردم کندز همکاری نماید.

رییس جمهور ضمن استقبال مردم کندز از حمایت دولت، گفته، مردم در کندز منبع ثبات هستند و بدون همکاری مردم ثبات به وجود نمی‌آید.

رییس جمهور با بزرگان کندز گفته است در تدارکات ملی از برنج و محصولات زراعتی کندز استفاده می‌شود و در پاسخ به پیشنهاد زیاد شدن ولسوالی‌ها در این ولایت گفته است به اداره ارگان‌های محل دستور داده ، نقشه چهار ولسوالی جدید را برای ولایت کندز  با مشوره با مردم ترتیب کرده و در مورد اقدام صورت‌گیرد.

مطالب مرتبط