در حمله داعش به یک مسجد در ننگرهار، 5 غیرنظامی کشته شدند

مسوولان محلی ولایت ننگرهار درشرق کشور خبر داده اند که در نتیجه‌ی اصابت موشک بر یک مسجد، پنج غیرنظامی شهید و هفت تن دیگر زخمی شده اند.

0,,18635992_303,00

حاجی غالب، ولسوال اچین ولایت ننگرهار گفته است، موشک هنگامی به مسجد برخورد کرد که مردم در حال ادای نماز بودند.

به گفته‌ی او این رویداد شب گذشته رخ داده و موشک از سوی افراد وابسته به داعش شلیک شده و در ولسوالی اچین در یک مسجد برخورد کرده است.

تا اکنون فرد یا گروهی به گونه‌ی مشخص در مورد این موضوع ابراز نظر نکرده و مسوولیت آنرا نیز به عهده نگرفته است.

در همین حال، بر اساس یک خبر دیگر، پولیس ننگرهار از كشته شدن یازده تن از گروه طالبان و افراد وابسته به داعش، در مربوطات این ولایت خبر داده است.

حضرت حسین مشرق‌وال، سخنگوی فرماندهی پولیس ننگرهار گفته است که ده طالب، شب گذشته در پی حمله بر یك مركز نیروهای امنیتی در ولسوالی لعل پور كشته و ۲۵ تن دیگر زخم برداشته اند.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. سوریه کشور آرام آسوده مردم خوش حال و از زندگی خود راضی بودند. اما تمام دزدان عاق پدر ومادر جنایت کاران به اشاره کشور های غربی در راس امریکا با مصارف غلام مزدوران امریکامانند عربستان سعودی و قطر و امارات متحده به خاطر عمدآ به خاطر تخریب سوریه وکشتن مردم شریف بیگنا سوریه و دلایل سیاسی جنایت بشری مردم شریف سوریه جبرأ مهاجر ساختند چه جنایت این سعودی خبیث نبود که در حق زنان حتی دختران خورد سال سوری به سن قانونی خود نرسیدن درین قرن بیست و یکم خلاف تام موازین حقوق بشر انجام دادند دختران را مورد تجاوز جنسی قرار دادند دختران به پنجاه و صد دالر برای خوش گذاری خود این سعودی نا مسلمان از دلال ها مانند برده می خریدن اینست چهره کثیف مسلمانان نما سعودی غلامان غرب.
    به اساس در خواست حکومت سوریه پوتین به خاطر خدمت بشر دوستانه کمک به مردم سوریه رعایت موافقتنامه که بین دولت سوریه و کشور شوروی قبلا امضا شده بمبارد ساحه تروریست را شروع کرد در یکماه یکهزار سیصد مرتبه مواضع شان بمبارد شد تروریست ها تاب مقاومت نیاوردند اکثریت شان مردار شدن یک عده شان به یمن فرار داده شد این زدند پوتین رهیس جمهور امریکااوباما را از خواب گران وغفلت بیدار کرد در سوریه امریکا باین سیاست عوام فریبانه خود اکثریت کشور های جهان کم کم دوری گرفتن از امریکا را شروع کرد حتی بالای کشور ما عمل پوتین در سوریه تاثیر مثبت ببار آورد. اوباما باین سیاست غلط خود از طرف سیاسیون امریکا شدیدأ مورد انتقاد قرار گرفت چون امریکا با کشور ما پیمان امنیتی امضا کرده قبلا دل سرد بود دولت و مردم افغانستان درک کردند امریکا دوستی ظاهری دارد و به تعهد های چندان پابند نیست وکلا شوراراز دولت تقاضا کرد تا در پیمان باز نگری کند چرا در مدت چهارده سال کاری زیر بنایی به افغانستان انجام نداده تجهزات صقیل و طیارات نظامی بدرد خور بما نداد تجیهزات صقیل را از افغانستان خارج کرد به دشمن ما یعنی به پاکستان خلاف تقاضا دولت و مردم افغانستان تسلیم داد در حالیکه ما اشد ضرورت داریم مجبورأ معاون اول رهیس جمهور از شوروی تقاضاکرد تا طیارات جنگی و دافع هوا به دولت افغانستان کمک کنند منتظر ایم امریکا چه کاری انجام میدهد واقعا در پیمان و تعهد کرده وفا دار است یانه گرچه اقدام پوتین در سوریه اوباما از خواب گران بیدار شده درین روز کمی محسوس میشود در بعضی ساحات کمی کمک میکند و یا وعده میدهد اما به کشور سلاح ثقیل هواهی طیارات نظامی جنگی مدرن روز ضرورت داریم چرا در زمان کرزی چند طیاره کهنه از جنک دوم جهانی را بگفته کرزی بمبیرک را بما داده بود که غال مغل کرزی هم بر آمد کهنه فرسوده به حدي بود به سختی خود را تا میدان کابل رساند یک آهن پاره بیش نیست. ثابت شد امریکادر تعهدات خود از چل نیرنک کار میکرد چندان وفا دار ثابت قدم نیست منتظریم چه کاری عملی و زیر بنای بمامیکند. حاجی صبور