کشف 60 کیلوگرام هیرویین توسط پولیس بغلان

پولیس بغلان شب گذشته 60 کیلوگرام هیرویین را که در یک موتری از نوع لاری حامل چوب سوخت بوده است بدست آمده است. images__stories__yusufi__other__heruen-1عبدالرشید آمرامنیت بغلان به خبرگزاری افق گفت این مقدار مواد مخدر که در یک موتر بزرگ که چوب بار بوده هنگام بازرسی از پوسته امنیتی پلخمری به دست آمده است.
به گفته این منبع این مواد مخدر از بدخشان بارگیری شده و به مقصد کابل برده می‌شده است.
چندماه پیش نیز پولیس بغلان  44 کیلوگرام تریاک را که در یک موتر سراچه جاسازی شده بود را کشف و  بدست آورد.
به گفته مسولان امنیتی بغلان از سه ماه گذشته تاکنون 800 کیلوگرام مواد مخدر شامل تریاک، هیرویین و چرس توسط  پولیس این ولایت کشف و ضبط شده است.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. ضرب المثل مشهور است میراث خور یادش میرود آموخته خور فراموش نمیکند. اما محترم ضیا مسعود حقیقت را پاک و صاف بیان کرد جای افتخار است به همچو شخص که حقیقت را به اذهان مردم واضح روشن بیان کرد باید دولت و مردم پاکستان را به صفت دشمن خاک بشناسد اجینت ها و مزدور هایشان را به جزای سنگین شان این غلام ها را برساند.
    اما این شورای عالی نام نهاد صلح بیش از صد ملیون دالر مصرف کردن کوچکترین دست آورد نداشتند باید پول های را که گرفته اندبه دولت و مردم حساب دهند در کجا به چه منظور مصرف شده. تاحال معاش های دالر مصارف اقامت در هوتل های پنچ ستاره در خارج کشور خریدن تحفه های قیمتی به خیش اقارب خود از پول بیت المال بی حساب و کتاب مزه از دهن این خاینین نرفته در بین یک عده اشخاص انگشت شمارانسان های خوب هستنداما اکثریت شان تیکه داران قصاب ملت هستند قطعا خوش نیستند منافع شخصی خود را ترجیح بر منافع ملی میدهند. این خاینین خوش هستند معاش گزاف دالری مفت را بگیرند مانند قاطر های زمانهای سابق در اردو بود بنام قاطر های سرکاری مشهور بود سال ها کاه جو میخوردند کوچکترین کار نداشتن حال مزه در دهن این مفت خوران مانده باید هرچه زودتر لغو گردد این هامانند پرازایت زندکی میکنند کوشت وخون ملت را خوردن حال بغیر ازاستخوان چیزی دیگری باقی نمانده. حاجی صبور