رئیس جمهور غنی به شماری از افسران پلیس مدال و تقدیر نامه تفویض کرد

محمد اشرف غنی ریس جمهور کشور امروز در یک مراسم در ارک ریاست جمهوری از تعدادی از افسران پلیس ملی در ولایت کندوز که در امر مبارزه با تروریزم و تامین صلح در ان ولایت از خود شجاعت و دلیری نشان داده بودند تقدیر ومدال تفویض کرد.Снимок экрана 2015-10-29 в 6.08.32

به گزارش افق این مراسم تقدیر که در ارگ ریاست جمهوری برگزار گردیده بود همچنان ایمل پلیس قطعه واکنش سریع که از خود در انجام وظیفه خود صداقت و مسولیت نشان داده است نیز تقدیر گردید.

در این مراسم که با حضور قومندان پلیس ولایت کابل انجام شد ریس جمهور غنی افزود : به تمام نیروهای امنیتی کشور اطمینان میدهم که در انجام وظیفه شان با پشتوانی کامل و صدرصد من حمایت خواهد شد.

اقای غنی ضمن سپاس وقدردانی از همه نیروهای امنیتی مخصوصا پلیس کندوز که با تلاش و جان فشانی شان باعت برگشت امنیت و صلح در این ولایت شده اند خواستار تلاش بیشتر نیروهای امنیتی برای مبارزه با تروریسم و ایجاد صلح در کشور شد.

در این مراسم مل پسوال سید محمد روشن دل قومندان عمومی نیروهای قطعه خاص پلیس ٬سمنوال میر احمد قومندانقطعه ۳۳۳ ٬دوم سمنیار محمد شریف قومندان عملیاتی قومندانی ولایت کندوز ٬دوم سمنیار  عتیق الله قومندان حمایه وی لوای نمبر ۳ و دوم ساتنمن فیصل عضو مدیریت علیه مبارزه با تروریزم قومندانی  ولایت کندوز مدال عالی دولتی را از ریس جمهور دریافت کردند.

مطالب مرتبط

comments s

  1. ضرب المثل مشهور است میراث خور یادش میرود آموخته خور فراموش نمیکند.
    این شورای عالی نام نهاد صلح بیش از صد ملیون دالر مصرف کردن کوچکترین دست آورد نداشتند باید پول های را که گرفته اندبه دولت و مردم حساب دهند در کجا به چه منظور مصرف شده. تاحال معاش های دالر مصارف اقامت در هوتل های پنچ ستاره در خارج کشور خریدن تحفه های قیمتی به خیش اقارب خود از پول بیت المال بی حساب و کتاب مزه از دهن این خاینین نرفته اصلا این تیکه داران قطعا خوش نیست تا مثله افغانستان حل گردد . این خاینین خوش هستند معاش گزاف دالری مفت را بگیرند مانند قاطر های زمان سابق در اردو بود بنام قاطر های سرکاری مشهور بود سال ها کاه جو میخوردند کوچکترین کار نداشتن حال مزه در دهن این مفت خوران مانده باید هرچه زودتر لغو گردد این ها پرازیت وار زندکی میکنند کوشت ملت را خوردن حال استخوان چیزی باقی نمانده. حاجی صبور

  2. کارکردنیروهای امنیتی کشوردرهمه نقاط افغانستان وخصوصادرولایت کندزقابل قدراست.
    فرزندان دلیرورشیدمادرمقابل دشمنان دین ووطن سینه سپرنموده وبابهای خون شان ازین وطن دفاع مینمایند.
    (به امیدپیروزی بیشتراین مبارزین وطن)
    زنده بادافغانستان