دستگیری سه تن از تروریستی های گروه طالبان در ولایت تخار

بازداشت سه تن اعضای شبکه تروریستی طالبان در  ولایت تخار افغانستانСнимок экрана 2015-10-29 в 0.44.05

به گزارش افق به نقل از خبرنامه ریاست امنیت ملی کشور٬مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی یک تن تروریست بنام عبدالرحمن فرزند عبدالغفور مربوط به گروه طالبان که از ولایت غزنی بخاطر آموزش ساخت ماین های کنار جاده و آموزش های نظامی به اعضای گروه طالبان در ولسوالی دشت ارچی ولایت کندز  آمده بود از مربوطات ولایت تخار بازداشت نموده اند.

در خبرنامه امنیت ملی امده است از نزد این نفر تروریست دو عدد فلش و چهار عدد میموری کارت که حاوی مطالب آموزشی ساخت ماین ، مخابره و فعالیت های تروریستی میباشد نیز بدست آمده است.

همچنان دریک اقدام دیگر مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی دو تن را بنام های :

–    عتیق الله فرزند عبدالحمید و قیام الدین فرزند محمد ظاهر مربوط گروه طالبان که در  فعالیت های تروریستی و عملیات های مسلحانه در ولسوالی دشت ارچی سهم فعال داشتند موقع عملیات از ولسوالی دشت ارچی ولایت کندز به ولایت تخار  فرار نموده بودند در مربوطات ولایت تخار بازداشت نموده اند.

این سه تروریست برای تحقیقات بیشتر به مرکز انتقال داده شده است .

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. با دزدیدن پولهای کابل بانک توسط فهیم و محمود کرزی برادر حامد کرزی خاین ملی عزت و اعتبار افغانستان از نطقه نظر سیاسی و اقتصادی شدیدأ ضربه جبران نا پذیر به سطح بین المللی زدند. اعتبار کشور را در سطح جهان را این دو خاین ملی ضرب صفر ساخت کشور سومالی از افغانستان در ردیف بالاتر قرار گرفت . افغانستان در جمله بدترین و بد معامله ترین کشور ها قرار گرفت کابل بانک بد نام و ورشکست شد عامل اصلی عمده همین دو خاین ملی است چون مقدار هنگفت پول را دزدیدن پول بیت المال مربوط به تمام مردم افغانستان است تا حال ملت بچاره مظلوم افغانستان ضرر هنگفت پولی رامتقبل میشوند. روی شان برای ابد در تاریخ افغانستان به سطح ملی و بین المللی بد نام وسیاه است. هیچ امکان ندارد وهیچ قدرت نمی تواند این لکه ننگین را انکار و از دامن شان پاک کند ولو که پول های دزدی را هم بپردازند تاریخ نویسان قضاوت خود را میکنند درج تاریخ میگردد آخرت اش را خداوند میداند چون پول یتیم صغیر و بیچاره و شهیدان کشوراست همرایشان چطور حساب خواهد کرد.حاجی صبور