درعملیات پاکسازی نیروهای امنیتی،۵۹ طالب مسلح کشته شدند

وزارت داخله کشور در خبرنامه‌ای که امروز منتشرکرده گفته است در نتیجه‌ی عملیات نیروهای امنیتی کشور در جریان 24 ساعت گذشته در چندین ولایت به تعداد 59 طالب مسلح کشته شده اند.

gvylo(2)

این عملیات در ولایت‌های کابل، ننگرهار، تخار، کندز، فاریاب، بدخشان، لوگر، پکتیا و هلمند انجام شده است و براثر آن 59 طالب کشته و 48 تن دیگر شان زخمی شده اند.

در خبرنامه گفته برعلاوه این دست آورد مقداری از جنگ افزار طالبان نیز به دست نیروهای دولتی افتاده است.

وزارت داخله در این خبرنامه اطمینان داده که نیروهای امنیتی با تمام قدرت در برابر شورشیان مقابله می‌کنند و همه روزه عملیات را برای پاکسازی و سرکوب شان در نقاط مختلف کشور انجام می‌دهند.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. با دزدیدن پولهای کابل بانک توسط فهیم و محمود کرزی برادر حامد کرزی خاین ملی عزت و اعتبار افغانستان از نطقه نظر سیاسی و اقتصادی شدیدأ ضربه جبران نا پذیر به سطح بین المللی زدند. اعتبار کشور را در سطح جهان را این دو خاین ملی ضرب صفر ساخت کشور سومالی از افغانستان در ردیف بالاتر قرار گرفت . افغانستان در جمله بدترین و بد معامله ترین کشور ها قرار گرفت کابل بانک بد نام و ورشکست شد عامل اصلی عمده همین دو خاین ملی است چون مقدار هنگفت پول را دزدیدن پول بیت المال مربوط به تمام مردم افغانستان است تا حال ملت بچاره مظلوم افغانستان ضرر هنگفت پولی رامتقبل میشوند. روی شان برای ابد در تاریخ افغانستان به سطح ملی و بین المللی بد نام وسیاه است. هیچ امکان ندارد وهیچ قدرت نمی تواند این لکه نگین را انکار و از دامن شان پاک کند ولو که پول های دزدی را هم بپردازند تاریخ نویسان قضاوت خود را میکنند درج تاریخ میگردد آخرت اش را خداوند میداند چون پول یتیم صغیر و بیچاره و شهیدان کشوراست .حاجی صبور