حامد کرزی تبدیل شدن دفترش به واحد بودجه‌ای مستقل را نپذیرفت

دفتر مطبوعاتی حامد کرزی رییس جمهور پیشین کشور اعلامیه‌ای را منتشر کرده و در آن گفته شده فرمان شماره (10) رییس جمهور غنی که در آن راجع به تبدیل شدن دفتر حامدکرزی به یک واحد بودجه ای مستقل در نظر گرفته شده بود و این فرمانه به رسانه‌ها نیز منتشر شده است، از طرف حامد کرزی پذیرفته نشده است.

2013-10-07T103159Z_1392175918_GM1E9A71FF601_RTRMADP_3_AFGHANISTANبه نقل از منبع، دفتر حامد کرزی نامه‌ای را به شماره 67  به تاریخ 5 عقرب 1394 عنوانی اداره امور نوشته و در آن از لطف ریاست جمهوری ابراز امتنان کرده و گفته است با در نظر داشت کوچک بودن دفتر حامد کرزی و کم بودن هزینه‌ای مصرف آن لازم نیست که به یک واحد بودجه مستقل تبدیل شود.

در این اعلامیه دفتر مطبوعاتی حامد کرزی آمده است: «حامدکرزی رئیس جمهور پیشین در حال حاضر برای دفتر خویش هیچ‌گونه تعمیری در دسترس نداشته و امور دفتری خود را در منزلش به پیش می‌برد، زیرا منزلی را که دولت برای رهایش ایشان اعمار کرده بود مورد استفاده قرار نداده آنرا به علت وسعت و مجلل بودن آن برای زنده گی خود مناسب ندانست. منزل مذکور در حال حاضر بنام قصر سپیدار یاد شده و مورد استفادهء رییس اجراییه قرار دارد.

رئیس جمهور پیشین افغانستان حامدکرزی به هیچ صورتی خواهان امتیازی فراتر از آنچه که در قانون اساسی و سایر قوانین مربوط تذکر یافته نبوده و نمی‌باشد».

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. آفرین به مشاور خوبی حامد کرزی بالاخره از عقلانیت کار گرفت اگر نه این غنی دیوانه مردم ودولت در گودال غرق میکند. عاقبت افغانستان عزیز با رهبر این سرتنبه لجوج به عقلانیت تن نمیدهدبالای مرکب جهل سوار است مثال برجسته تعویق انداختن تذکر الکترونیکی بنا بر جهالت و استشاره فاشیست ها دور غنی را حلقه کرده اجازه شروع کار را نمیدهد. در حالیکه خودش امضا کرده شورا پاس کرده در جریده رسمی نشر شده بدون هیچ منطقی شفاهی معطل کرده. همه ثبوت انکار نا پذیر است دلالت به جهالت و تعصب غنی میکند در حالیکه بیش از صد ملیون دالر در تربیه و پروسس پروژه مصرف شده داشتن احصاحیه دقیق در همه عرصه برای انکشاف آینده یک کشور نهایت ارزشمند است یک انسان معقول وطن دوست راستین لحظه مانع اجرای کار نمیشود. از طالع بد ما مردم یک لجوج خود سر به عقلانیت و منطق و خواست همه ارگان دولتی و مردم تن نیمدهد ثابت است دیوانه لجوج است ویا اجینت کدام کشور دشمن مردم وافغانستان عزیز است در راس دولت قرار گرفته وکلای شریف پارلمان دین وطنی خود راباید انجام دهند تا نزد مردم و خدای خود نظر به تعهد کردن مسول نباشنداشرف غنی را به استناد مواد قانون اساسی سر جایش بنشاند برایش ثابت کنید زمان تطبیق قانون است دوره خودسری زور گوی یکتازی گذشت .حاجی صبور