درعلمیات نیروهای امنیتی در چندین ولایت 24 هراس افگن کشته شدند

وزارت داخله کشور خبرداده که نیروهای امنیتی در جریان یک روز گذشته 24 شورشی را با انجام عملیات در چندین ولایت کشور از پا در آورده اند.

webe(3)

این عملیات به هدف سرکوب شورشیان در ولایت‌های ننگرهار، کاپیسا، بغلان، تخار، کندز، بدخشان، لوگر، پکتیکا، و هلمند راه اندازی شده که در تنیجه‌ای آن 24 شورشی کشته و دو تن از آنها به دست نیروهای امنیتی اسیر گردیده است.

در خبرنامه آمده که برعلاوه، درعملیات در این ولایت ها مقداری جنگ افزار شورشیان نیز به دست نیروهای دولتی افتاده است.

این چنین عملیات همه روزه در نقاط مختلف کشور انجام می‌شود و بر اثر آن همه روز ده‌ها شورشی از پا در می‌آیند.

وزارت داخله در این خبرنامه گفته است نیروهای امنیتی و بخصوص پولیس برای نابودی شورشیان و جلوگیری از برگشت شان در جاهای که از وجود آنها پاکسازی شده، متعهد است و با تمام نیروهای در برای شورشیان مقابله می‌کنند.

مطالب مرتبط

comments s

  1. اشرف غنی یک شخص دروغ گو و مفسد است حرف ووعده زیاد میدهد عمل درک ندارد در غارت و دزدی وزارت دفاع ملی پای زاخیل وال است چهل ملیون دالر قرار اطلاعات موثق زاخیل وال رشوت اخذنمودههنگامیگه فارقی این پرونده را تعقیب کرد برایش روشن شد پیش ازینکه جریان را به غنی بگوید موضوع را به زاخیل وال مشوره کرد زاخیل وال قناعت کرد حقیقت است اما پول را از نزد من غنی بخاطر کمپاین انتخبااتی خود اخذ کرده برایش بگوید پول را بمن دهد تا بخزانه دولت تحویل کنم فاروقی جریان با غنی یاد آور شد غنی به فاروقی هدایت داد من شخصا موضوع را حل و فصل میکنم تشکر از شما و زحمات تان. خدا مراد دزدان حرفوی وزارت دفاع را داد قضیه دزدی در تاق نسیان برای ابدخاموش شد بازنده مردم این حکومت داری خوب غنی جان و عبدالله درین روز هر دو بالای تقسیم پول های دزدی از قراین معلوم میشود قسما جور آمدن.حاجی صبور

  2. پاکستان شیطان صفت دشمن افغانستان کوشش میدارد از هر راه ممکن مانع رشد اقتصاد افغانستان گردد. در فصل صادرات میوه عمدی بخاطر ضربه زدن اقتصادی به باغ داران و تاجران افغانستان به بهانه های گونا گون راه تورخم را می بندند مشکل تراشی میکند همه چل و نیرنگ است . در حالیکه موترهای پنجابی با توناژ بلند در حدود شصت و هفتاد تن بار بدون هیچ موانع از راه های ترانزیت افغانستان استفاده میکنند. دقیقا پنجابی در رده های بالا دولت در کنار غنی اجینت دارد تمام تصامیم به نفع پاکستان گرفته میشود این لاری پاکستان پل ها و سرک های مارا تخریب میکند چرا سرک های ما بااین توناژ دیزاین نشده حد اقل هر لاری پاکستانی با عبور بااین وزن بالا از تورخم تا حیرتان یکصد هزار افغانی خساره به پل و سرک های افغانستان میرساند ضیا مسعود خانه سامان غنی شخص مسلکی نیست در فکر ترازو و دروازه های شهر مانده خوش به همین است شب تصویر خود را در تلویزون ببیند چرا بیشتر ازین فهم و دانش کار های ارزنده و زیر بنایی را ندارد. مسول وزیر فوایدعامه و وزارت تجارت است وقتیکه موتر های مارا اجازه ندادند باید اتوماتیک عمل بالمثل از طرف اورگان های ما صورت گیرد یک موتر پنجابی را اجازه ندهد حیف شخص صادق دلسوزمصم در راس کار نیست غلام اتمر در پهلو غنی نشته عبدالله جان با لشکر مشاورین لگه و لوگه لت های زیر درخت زرد آلو خود خبر ندارد در دنیا چه گپ است ملت از دست غنی خاک فروش و عبدالله بیکاره تباه شد خداوند هردو تان را تباه کند بسیار بیغرت بودید بغیر از دروغ گفتن هیچ کاری به نفع کشور و مردم انجام ندادید. حاجی صبور