نامزد انتخابات امریکا: هیچ نظامی را از افغانستان خارج نکنید

لیندسی گراهام، نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا حضور پنج هزار و 500 سرباز این کشور در افغانستان پس از 2016 را کافی نمی‌داند.

US-troops-afghanistan

این سناتور جمهوریخواه با انتقاد از باراک اوباما می‌گوید که کاخ سفید از میان نزدیک به 10 هزار سرباز امریکایی نباید هیچ سربازی را از افغانستان خارج کند.

به گفته‌ی او، تندروان در افغانستان درحال جسورشدن هستند و نیاز نظامی بیشتر محسوس است.

درهمین حال دبیر کل سازمان‌ ملل ‌متحد تصمیم باراک اوباما برای حفظ هزاران سرباز امریکایی پس از سال آینده میلادی در افغانستان را یک تصمیم درست و به‌ جا می‌داند.

بان‌کی مون با استقبال از این تصمیم می‌گوید که امید است تا پس از این از میزان حملات تروریستی در افغانستان کاسته شود.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. این گلاب منگل خاک فروش ناموس فروش دند غوری را به زایشگاه و مرکز فرماندهی طالبان مبدل ساخته همین جا طالب های پلید تحت نظر مشاورین پنجابی ترین و تجهیز میشوند به ولایت دیگر بخاطر خرابکاری وکشتن مردم بیگناه و نیروهای امنیتی و سران قوم به دستور پنجابی روان میشوند مرکز فوماندهی دند غوری است چنانچه یک عده زیاد این طالب غلام پنجابی از همین دند غوری در جنک قندوز اشتراک کردند به تاهید اهالی شریف منطقه و تاهید قوماندان دند غوری اجساد کثیف این غلامان از قندوز به دند غوری انتقال داده شده. وکلای شریف و باناموس پارلمان این خاک فروش غلام نو بر آمدمانند منگل غلام و مزودر پنجابی را باید مورد استیضاح قرار دهد.شرم ننگ بتو بیغیرت گلاب منگل خاک فروش مزدور پست دون صفت پلید ناموس فروش دلال. حاجی صبور