طالبان ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب را  تصرف کردند

12170566_912750288810159_754839149_n

گزارش‌های رسیده از ولایت فاریاب  حاکیست که گروه طالبان بامداد امروز دوشنبه  کنترول ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب را به دست گرفتند.

 نقیب الله فایق نماینده مردم فاریاب در مجلس نمایندگان به رسانه‌ها گفت: طالبان نیمه شب گذشته حوالی ساعت 2 شب، بر مواضع نیروهای دولتی در ولسوالی غورماچ حمله کردند و ساعت‌ها درگیری کنترول این ولسوالی را به دست گرفتند.

وی همچنان افزود که  درحال حاظر تمام ساختمان‌های اداری ولسوالی غورماچ در اختیار طالبان است.

 براساس گزارش‌های تایید نشده، طالبان پس از  ورود شان به ولسوالی غورماچ ساختمان قومندانی امنیه بعضی از دیگر ادارات دولتی را آتش زند.

 تاحال مقام‌های محلی در ولایت فاریاب ازسقوط این ولسوالی به دست طالبان چیزی نگفته و آن‌ را تایید نکرده اند.

آقای فایق همچنان می‌گوید جنگ از سه روز به این‌سو در ولسوالی غورماچ بین طالبان و نیروهای دولتی ادامه داشت،اما دولت مرکزی هیچ توجهی به آن نکرده است.

 پیش از این نیز طالبان چندین بار برای گرفتن این ولسوالی تلاش کردند و نتوانسته بود آن را تصرف نمایند. درگیری طالبان از چند روز به این طرف برای تصرف این ولسوالی جریان داشت.

طالبان یک هفته پیش ولسوالی گرزیوان فاریاف را نیز برای چند ساعت تحت کنترول گرفتند اما نیروهای امنیتی دوباره آن را تصرف نمودند.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. این گلاب منگل خاک فروش ناموس فروش دند غوری را به زایشگاه طالب مبدل ساخته چنانچه یک عده زیاد این طالب غلام پنجابی از همین دند غوری در جنک قندوز اشتراک کرد به گفته اهالی منطقه و تاهید قوماندان دند غوری جسد های کثیف این غلامان از قندوز به دند غوری انتقال داده شده پارلمان این خاک فروش غلام نو بر آمد پنجابی را باید مورد استیضاح قرار دهد.شرم ننگ بتو بیغیرت گلاب منگل خاک فروش مزدور دون صفت پلید ناموس فروش دلال. حاجی صبور