بر اثر انفجار ماین مقاطیسی در کابل سه فردملکی زخمی شدند

این حادثه حوالی ساعت 11 پیش از ظهر در میرویس میدان کوته سنگی که از مربوطات حوزه پنجم امنیتی می‌باشد رخ داده است.

12112189_1139716039390047_8724276571366306152_n

شاهدان عینی گفته  اند در این حادثه پنج نفر ملکی زخمی شده اند اما بصیر مجاهد سخنگوی امنیه کابل از زخمی شدن سه فرد ملکی  خبرداده است.

تاکنون در مورد هدف و عاملان این حادثه جزئیات در دست نیست. اما عامل بسیاری از بمب گذاری‌ها و حملات انتحاری در کابل و شهرهای دیگر کشور طالبان، شبکه حقانی و سایر گروه های تروریستی  بوده است.

چند روز پیش نیز در مرکز شهر کابل در جاده جوی شیر یک کاروان نیروهای خارجی مورد هدف حمله انتحاری قرار گرفت و فرد انتحار کننده در یک تاکسی خود را هنگامی انتحار کرد که کاروان نیروهای ناتو از ساحه می‌گذشت، بر اثر آن نیز سه فرد ملکی زخمی شدند.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. صفحه نخست
    دیدگاه
    مصاحبه
    روزنامه
    فيلم
    درباره ما
    ارتباط با ما
    درى
    ::
    پښتو
    ::
    English
    یک میلیون دالر، رشوه اتمر به مجلس نمایندگان
    تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ميزان 1394 ساعت : 11:51:20

    خبرگزاری رشد- تازگی ها، تنش ها میان ظاهر قدیر و حنیف اتمر در حدی بالا گرفته است که آقای قدیر، حنیف اتمر را مسوول ظهور و تقویت داعش در شرق کشور خوانده است.
    اینکه اتمر مسوول پروژه داعش در ولایت های مشرقی افغانستان هست یا نه، بحث بعدی و فرصت دیگر می طلبد.
    اما وعده یک میلیون دالری اتمر به نمایندگان مجلس به خاطر برکناری رحمت الله نبیل، موضوعیست که آقای قدیر در جلسه سری مجلس به نمایندگان و مسوولین امنیتی کشور افشا نموده است.
    قدیر در این نشست به صراحت اعلام کرده است که حنیف اتمر وعده یک میلیون دالر رشوت را به وی داده بود تا از طریق جمع آوری امضا و تصمیم مجلس نمایندگان، رحمت الله نبیل رییس امنیت ملی افغانستان را از سمت اش برکنار کند.
    حنیف اتمر، یعنی بهتر بگویم مغز دوم رییس جمهور غنی، با امضا نمودن موافقت نامه امنیتی افغانستان و امریکا توانست از یک طرف بقای خود را در سمت شورای امنیت دایمی کند و از طرف دیگر با توجه بر وضع موجود و بی کفایتی عین و غین فرصت را برای ظهور اش در بازی های بعدی به خصوص معادلات کلان مساعد سازد. به عبارت دیگر اتمر ازین فرصت های پیش آمده استفاده اعظمی به خاطر برداشتن رقبای سیاسی خود نموده و تلاش میکند بدیل غنی باشد.
    راه حل: جلو جناب اتمر باید گرفته شود. غنی به خود بیاید. عبدالله کمی عرضه به خرج بدهد. سران مجاهدین دنبال ریاست شورای صلح نباشند مهره های خاموش را جدی بگیرند. اتمر هم خواب خیال رهبری را از سر دور کند. مردم را گوساله فکر نکند. زیرا حافظه تاریخی مردم بشدت فعال و بازده است.
    جناب اتمر فکر نمیکنم دوره کمونستی قابل تکرار و تجربه باشد