آزار جنسی یک زن ازسوی دو مرد افغان در تهران

شماری از رسانه‌های محلی ایران به نقل از پولیس این کشور گزارش داده که شماری از مهاجران افغان، یک زن را در بالای یک پل هوایی پیاده رو مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده اند.

hejabrisque

باشگاه خبرنگاران ایران گزارش داده که این زن سیما نام دارد و ظاهراً از سوی دو مهاجر افغان مورد آزار قرار گرفته اند.

این حادثه وقتی به پولیس گزارش شد که خانواده زنی به نام «سیما» بعد از ساعتی بی خبری از او، بدن نیمه جانش را در نزدیکی خانه اش در کوی فراز، واقع در سعادت آباد پیدا کردند.

آثار متعدد لت و کوب روی بدن زن جوان دیده شده شده است.

تا اکنون مشخص نیست مردانی که او را مورد آزار قرار داده اند مهاجران افغان بوده یا خیر، اما ادعایی که پولیس ایران کرده این است که پول و اجناس این زن نیز به سرقت رفته است.

سیما گفت: ” در حالی که از روی پل عابر پیاده نزدیک خانه اش عبور می کرد دو مرد افغان با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس به ساختمانی نیمه کاره در آن حوالی گریخته اند.”

پولیس تهران تحقیقات بیشتر را در این مورد آغاز کرده اما مسوولان سفارت افغانستان در تهران تا اکنون در این مورد ابراز نظر نکرده اند.

در حال حاضر هزاران مهاجر افغانستان در شهرهای مختلف ایران زندگی می‌کنند و بارها با اتهامات مختلف پولیس ایران در مورد آنان رو به رو شده اند.

قتل، سرقت های مسلحانه و قاچاق مواد مخدر از جرایمی است که مهاجران افغانستان بارها به اتهام آنان مجازات یا مورد پیگرد قرار گرفته اند.

مطالب مرتبط