طالبان بر یک پاسگاه پولیس در نیمروز حمله کردند

شب گذشته  طالبان بر یک پاسگاه در ولسوالی خاشرود  نمیروز حمله کرده و در درگیری میان طالبان 6 پولیس  و چهار طالب کشته و زخمی شدند.

a1 (1)

محمد هاشم نوروزی ولسوال خاشرود، در مصاحبه با رسانه‌ها حمله طالبان را بر پاسگاه  پولیس در این ولسوالی تایید کرده و اما از تلفات این درگیری به رسانه‌ها جزییات ارائه نکرده است.

درهمین حال یک مقام امنیتی  در نیمروز که نخواست نامش در خبر آورده شود می‌گوید ده‌ها طالب مسلح، نیمه شب گذشته بر پاسگاه غربی شهر خاشرود حمله کردند و این درگیری بیش از یک ساعت ادامه داشته است.

منبع همچنان گفت در این درگیری شش پولیس و دو طالب کشته  و چهار طالب دیگر  زخمی شده اند.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. بزرکترین خیانت غنی شخص مفسد نمایند خاص مولوی فضل الراحمن پنجابی را دست کثیف وی را بابسیار بیشرمی این غلام حقیقی فاروق وردک وزیر معارف کرزی خاین و هم راز خصوصی کرزی در وزارت معارف بوسید اما وقت نیافت پای های کثیف این پنجابی را می بوسید بر علاوه صد ها مکاتب خیالی جور کرد پول معاش بنام معلم حواله میشد پول در جیب طالبان میرفت نه مکتب بود نه شاگرد و نه معلم حال از بدی روزگار و قلت اشخاص صادق به فکر غنی سرتنبه یک دزد جاسوس پنجابی ها را هیات بررسی قندوز تعین کرده مردم خوب میداند این پلید روز مره راپور قندوز را به استخبارات پاکستان میدهد امید داریم در مورد نمایندگان ملت در موردانتخاب وردک غلام مولوی فضل الرحمن اقدام قاطع کنند باید این وردک گپ های خود را اولا با غنی پاک سازد غنی را متهم با گرفتن هفتاد ملیون دالر رشوت از پاکستان پاک سازد دروغ گفته و یا حقیقت داشته ملت حقایق را بطور روشن بدانند.خاین گیست یکی ازین دو خاین است غنی و یا وردک بعدأ مردم تصمیم خود را خواهد گرفت. حاجی صبور