یک مارکیت کفش فروشی از اثر پرتاب راکت طالبان درکندز آتش گرفت

گزارش‌های رسیده از ولایت کندز حاکیست که نیروهای دولتی در حال پیشروی هستند، بیشتر مناطق شهر را از وجود طالبان پاکسازی کرده اند.

12067175_908404199244768_961960618_nاز سوی دیگر دراثر گلوله باری نیروهای دولتی و طالبان برمواضع همدیگر یک مارکیت کفش فروشی درمرکز شهر کندز آتش گرفت.
سید سرور حسینی سخنگوی فرماندهی پولیس کندز به خبرگزاری افق گفت: شب گذشته طالبان یک راکت را به سوی مواضع نیروهای دولتی پرتاب کردند که این راکت به مارکیت کفش فروشی برخورد کرده و آن مارکیت آتش گرفته است.
آقای حسینی همچنان از پیشروی نیروهای امنیتی دراین ولایت می‌گوید که نیروهای امنیتی موفق شدند که طالبان را از چوک کندز تا چندین کیلومتر عقب برانند و مناطق حوزه سوم امنیتی شهر کندز وشفاخانه ولایتی کندز را از وجود طالبان پاکسازی کنند.
انور یکی از باشندگان شهر کندز در تماس تلفنی به خبرگزاری افق گفت: درگیری بین طالبان ونیروهای امنیتی به شدت ادامه دارد و صدای تیراندازی‌های دوطرف آرامش شب و خواب را از باشندگان کندز گرفته است.
وی همچنان می‌گوید که دیشب یک مارکیت کفش فروشی در اثر تیراندازی طالبان آتش گرفته و خسارات مالی هنگفتی را برای دوکانداران به وجود آورده است.
نزدیک به دو هفته است که جنگ شدیدی بین گروه طالبان و نیروهای دولتی درولایت کندز ادامه دارد که باعث شده هزاران خانواده خانه‌های‌شان را ترک کنند و به ولایات‌های تخار،مزار،بدخشان و کابل آوره شوند و آنها در وضعیت بدی به سر می‌برند.

مطالب مرتبط