فرمانده گارنیزیون کابل : مخالفان نمی‌توانند امنیت شهرکابل را برهم بزنند

صبح امروز فرمانده گارنیزیون کابل در مورد تدابیر و برنامه‌های این فرماندهی برای تامین امنیت کابل با خبرنگاران کنفرانس خبری دایر کرد و اطمینان داد که نیروهای امنیتی گارنیزن کابل آمادگی دارد که در برابر تهدیدهای امنیتی مقابله کند.

12088037_452047861663933_7519041829819839781_nعبدالرحمان رحمان در این کنفراس خبری نخست در مورد وظایف قومندانی گارنیزیون کابل و فعالیت‌های را که تاکنون داشته به خبرنگاران معلومات داد.

او گفت قومندانی گارنیزیون وظیفه دارد که با نهادهای امنیتی هماهنگی داشته در تامین امنیت کابل و دفاع از آزادی‌های شخصی و مدنی شهروندان وظیفه اجرا نماید.

او توضیح داده فرماندهی گارنیزیون کابل فعالیت‌هایش را در هماهنگی با افراد متنفذ، وکلای گذر و ملا آمام‌ها هماهنگ می‌سازد و با همکاری مردم در برابر تمامی موارد ناامنی و تهدید امنیت اجتماعی و فردی شهروندان مقابله می‌کند.

فرمانده رحمان گفت امنیت جاده یک طرفه نیست باید تمامی اصناف و اقشار جامعه درتامین امنیت اجتماعی شان با نیروهای امنیتی همکاری نمایند.

به گفته فرمانده گارنیزیون کابل، تاکنون این فرماندهی، برای جلب بیشتر همکاری مردم با نیروهای امنیتی اعتماد سازی کرده برای جلب بیشتر همکاری مردم و تامین امنیت شهری برنامه‌هایی را تطبیق نموده است.

فرمانده گارنیزیون کابل گفت از سه و نیم ماه که فرماندهی گارنیزیون کابل ایجاد شده تاکنون ده‌گزمه در شش استقامت کابل را راه اندازی کرده و برنامه دارد که برنامه‌های آموزشی را برای نیروهای امنیتی در ولسوالی‌ها و شماری از حوزه‌های امنیتی کابل راه اندازی کند تا گشت‌های امنیتی در آن جاها نیز فعال شده و امنیت شهر کابل بهبود بیشتر یابد.

فرمانده گارنیزیون کابل در پاسخ به خبرنگاران در مورد استفاده مخالفان از منزل‌ها و مکان‌های اجتماعی برای انجام حمله به کابل گفت: « فرمانده گارنیزیون کابل به تمامی شهروندان اعتمان می‌دهد که تدابیر و برنامه‌های لازم در نظر گرفته شده که نیروهای دشمن در کابل نفوذ نتواند و امنیت این شهر را اختلال نمی‌تواند».

فرمانده گارنیزیون اطمینان داد مردم باید با دل‌گرمی به روال عادی زندگی شان در کابل ادامه دهند. میان فرماندهی گارنیزیون کابل و سایر نهادهای امنیتی از جمله وزارت داخله ودفاع، هماهنگی وجود دارد که در صورت ضرورت از امنیت شهر کابل دفاع صورت گیرد.

عبدالرحمان رحمان فرمانده گارنیزیون در این کنفرانس خبری از رسانه‌ها و خبرنگاران قدردانی کرد و از آنها خواست که می‌توانند برنامه‌های فرماندهی گارنیز کابل را در خصوص تامین امنیت بازتاب دهند.

مطالب مرتبط