کنفرانس خبری سخنگویان ارگان‌های امنیتی،در مورد اوضاع امنیتی کشور

پس از چاشت امروز سخنگوی وزارت داخله صدیق صدیقی و دولت زی وزیری معاون وزیر دفاع در مورد وضعیت امنیتی کشور کنفرانس خبری دایر کردند.

conference14122013دولت وزیر معاون وزیر دفاع گفت: عملیات پاکسازی طالبان از مرکز ولایت قندز و ولسوالی‌های آن جریان دارد. او افزود علمیات پاکسازی طالبان در ولایت بدخشان و ننگرهار با موفقیت‌های روبرو بوده است. در بدخشان یک ولسوالی که در تحت کنترول طالبان بود از وجود طالبان پاکسازی شده است.

صدیقی صدیقی سخنگوی وزیر داخله گفت شایعاتی وجود دارد که طالبان در کابل می‌خواهند حمله کند. اما نیروهای امنیتی آمادگی و تدابیر لازم دارد که هرنوع حملات و تحرکات طالبان را به کمک مردم خنثا سازد.

سخنگوی وزارت داخله افزود بربنیاد گزارش‌هایی طالبان قصد حمله بر شهر غزنی را دارد اما آمادگی و تدابیر لازم گرفته شده که حمله احتمالی طالبان در غزنی پاسخ داده شود.
صدیقی در مورد اوضاع کندز گفت؛ علمیات پاکسازی طالبان در آن ولایت جریان دارد، شب گذشته نیروهای امنیتی 8 طالب را در شهر کندز از پا در آورده اند.

او گفت شرایط جنگی است، احتمال این وجود دارد که طالبان در شهرمانده باشد و قصد حمله نمایند اما نیروهای امنیتی به دنبال آنها هستند و به کمک مردم آنها را از شهرکندز و سایر بخش‌های آن ولایت پاکسازی می‌نمایند.

مطالب مرتبط