پولیس کندز: طالبان جنرال های پاکستانی را با تابوت از شهر کندز خارج کردند

مقام‌های ارشد وزارت دفاع و داخله کشور می‌گویند که جنگ کندز از سوی جنرال‌های پاکستانی رهبری می‌شود. بعد از آن‌که نیروهای امنیتی کنترول شهر کندز را به روز پنجشنه گرفت و طالبان مسلح را مجبور به عقب نیشنی کردند چند جنرال پاکستانی که جنگ را رهبری می‌کردند در خانه‌های مسکونی پنهان شده بودند و نیروهای امنیتی در تلاش بازداشت آنان بود.

12080746_907992839285904_2045994021_nمقام‌های امنیتی ولایت کندز در این ارتباط می‌گویند که این جنرال‌های پاکستانی موفق به فرار از شهر کندز شدند.
سید سرور حسینی سخنگوی فرماندهی پولیس کندز به خبرگزای افق گفت: گزارش‌های استخابراتی ما رسیده نشان می‌دهد که طالبان جنرال های پاکستان را در داخل تابوت گذاشته و یا با چادری از شهر کندز خارج کرده اند.
آقای حسینی می‌گوید که هنوز هم شهر کندز حالت نظامی را دارد و هرزگاهی طالبان به سوی پولیس تیراندازی می‌کنند و نیروهای دولتی در حال پاکسازی شهر ا ز وجود طالبان هستند.

براساس آمار ارائه شده از سوی فرماندهی پولیس، در جنگ کندز تا حال 400 طالب کشته شده و بیش از500 تن دیگر آنان زخمی شده گردیده اند و از نیروهای دولتی بیش از20 تن کشته و زخمی گردیده و گزارش های وجود دارد که ده ها فرد ملکی نیز کشته شده اند.

مطالب مرتبط