جنگ در دارالامان کابل با کشته شدن سه مهاجم به پایان رسید

مقام‌های امنیتی کابل اعلام کرده اند که درگیری میان مهاجمان مسلح و نیروهای امنیتی پس از نزدیک به ده ساعت درگیری و با کشته شدن تمام مهاجمان به پایان رسید.

55555فریدون عبیدی، رییس تحقیقات جنایی فرماندهی پولیس کابل گفته است که حفاظت از جان غیرنظامیان و تخلیه خانه‌های نزدیک محل رویداد از عوامل اصلی تاخیر در ختم درگیری بوده است.

او گفت که نزدیک ساعت هشت دیشب سه مهاجم بر خانه متعلق به محمد نعیم بلوچ، والی پیشین ولایت هلمند حمله کردند.

آقای عبیدی افزود که در نخست یک موتر پر از مواد انفجار، منفجر شد و سپس مهاجمان به درگیری با نیروهای امنیتی و محافظان خانه آقای بلوچ پرداختند.

رییس تحقیقات جنایی فرماندهی پولیس کابل گفت که مهاجمان در یک خانه سنگر گرفته بودند و بالای نیروهای امنیتی تیر اندازی می‌‎کردند.

او شمار دقیق تلفات و خسارات این رویداد را مشخص نکرده؛ اما گفته می‌شود که تنها هفت پولیس در این رویداد زخمی شده اند.

ذبیج الله مجاهد سخنگوی طالبان مسوولیت این رویداد را به عهده گرفته و ادعا کرده که یک مرکز استخباراتی را هدف قرار داده اند.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. در صورتیکه بسم الله محمدی این خیانت را در خریداری شش هزار میل تفنگ امریکاهی که قیمت هر میل را مبلغ پنجهزار دالراز بودجه دولت کشیده باشد حقیقت داشته باشد و بعوض آن سلاح پاکستانی تقلبی از دشمن وطن در سال ۲۰۰۲ خریداری کرده خیانت بزرگ مرتکب شد به صفت خاین ملی محکمه گردد در پارک زرنگارحلقه آویز گردد قیمت سلاح از نزدش حصول گردد.حاجی صبور