وزیر داخله آلمان: پناه‌جویان از برنامه مهاجرت کشورش سرپیچی می‌نمایند

وزیر داخله آلمان از رفتار پناهجویانی که وارد آلمان شده اند انتقاد داشته می‌گوید این پناهجویان به برنامه‌های اسکان شان در آلمان ارزش نمی‌گذارند.

وزیر داخله آلمانتوماس دمزیر وزیر داخله آلمان این گفته‌ها را در شبکه دوم تلویزیون آلمان بیان داشته است.
وزیرداخله آلمان گفته مهاجران تا تابستان امسال به برنامه اسکان شان در آلمان ارزش می‌داند، اما حالا مهاجران برخلاف برنامه اسکان مهاجران، خودشان جای و محل بود و باش شان را تعیین کرده و بدون اجازه، محل سکونت شان را ترک می‌کنند و با گرفتن تاکسی صدها کیلومتر در آلمان سفر می نمایند و اعتصاب راه اندازی کرده و مشکلاتی را به جود می‌آورند.

این گفته‌های وزیرداخله آلمان در حالی ابراز شده است که بر بنیاد نظرسنجی که این وزارت انجام داده بیشتری از مردم آلمان از افزایش مهاجران به کشور شان ابراز نگرانی کرده اند.

با توجه به این‌که جمعیت آلمان بیشتر به سن کهولت رسیده اند، این کشور از پذیرش مهاجران استقبال می‌نماید. اما با روی آوری سیلی از مهاجران از کشورهای جنگ زده از جمله سوریه و افغانستان ، نگرانی‌هایی از آینده این مهاجران و این که چگونه این مهاجران جذب این جامعه شوند در آلمان به وجود آمده به این خاطر آلمان محدودیت‌های را برای پذیرش مهاجران تازه وارد، و ضع نموده است.

مطالب مرتبط