رییس جمهور : کسانی‌که در سقوط کندز دست داشته اند مجازات می‌شوند

دفتر ریاست جمهوری خبرداده، رییس جمهور امروز صبح پس از پس‌گیری شهر کندز از دست طالبان با مقام‌های رهبری نیروهای امنیتی در کندز از طریق ویدیو کنفرانس پیرامون وضعیت امنیتی آن ولایت صحبت کرده است.

12063300_873943206015256_3364950500960701768_nاین گفتگوی تلفنی در ارگ ریاست جمهوری انجام شده و مقام‌های بلندپایه دولتی نیزحضور داشته اند.

جنرال مراد علی مراد که فرماندهی جنگ نیروهای امنیتی کشور را در مقابل طالبان در کندز به پیش می‌برد در مورد چگونگی تصرف شهر کندز به رییس جمهور معلومات داده و گفته است این شهر کاملا در تحت کنترول دولت قرار گرفته و وضعیت در این شهر به حالت عادی برگشته است.
جنرال مراد اطمینان داده که وضعیت امنیتی شهر کندز از طرف کمیسیون ارگان‌های امنیتی کنترول می‌شود و به زورمندان و کسانی‌که بخواهند امنیت را مختل نمایند اجازه داده نمی‌شوند که وارد شهر گردند.

محمد اشرف غنی به رهبری نیروهای امنیتی دستور داده به کسی اجازه ندهند که به مردم ضرر برساند. نیروهای امنیتی تلاش نمایند شهر کندز و ولسوالی‌های آن را از وجود طالبان پاکسازی نمایند.

رییس جمهور گفته است به زودی هیآتی را برای بررسی عوامل سقوط قندز می‌فرستد کسانی در سقوط کندز دست داشته مجازات خواهند شد و به فرماندهان و نیروهای که برای پس‌گیری و دفاع از کندز عمل کرده اند پاداش داده و تقدیر خواهند کرد.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. تبریک به تمام نیروی امنیتی باغیرت و با ناموس افغانستان تبریک خاص به شخص جنرال مرادعلی مراد فرزند اصیل افغان است صاحب منصب لایق پاک نفس صادق مسلکی تعلیم یافته بار دیگر در عمل ثابت کرد و پوز های این نجس های مزدوران و غلامان تاریخی پنجابی ها را به خاک مالید به این کثیف های پلید معامله گران مزدور وطن فروشان درس عبرت داد. اگر اشرف غنی قوم گرانیست باید در عمل ثابت کند حق را به حقدار بدهد مستحق درجه اول جنرال مراد علی مراد به پست وزارت دفاع است باید بوزارت دفاع بدون تبعیض در نظر داشت لسانی منطق به پست وزارت دفاع پیشنهاد گردد. افتخار افغانستان است خار چشم وطن فروشان و دشمنان وطن پنجابی ها و مزدورشان است چرا وزیر دفاع از پارلمان رای نگرفت و شخصی مسلکی نیست بهتر است در یک پست مطابق مسلک وی تعین گردد بایدرهیس جمهور از تعقل کار گیرد از سر مرکب جهل پاهین شود به خواست اکثریت مردم و پارلمان وقع گذارد در شرایط حاضر داشتن وزیر جنگ مسلکی ضروری است چرا به مردم و پارلمان کشور ثابت شد حلقه جاسوسان پنجابی ها دور اشرف غنی را محاصره کرد مثال برجسته واقعه پلان شده قندوز است که روی شان سیاه و ناکام شدند خداوند طرف دار ملت مظلوم افغانستان است. حاجی صبور