دو نابغه جهان تا سال ۲۰۲۰ برای هرفرد بر روی زمین اینترنت ارائه می کنند

مارک زوکربرگ و بیل گیتس تا سال  ۲۰۲۰ برای هرفرد بر روی زمین اینترنت ارائه می کنند.sddefault

به گزارش افق ٬موسس فیس بوک مارک زوکربرگ تلاش می کند تا سال ۲۰۲۰، دسترسی به اینترنت به همه ساکنان این سیاره ارائه  وامکان پذیر گردد.

در این کار شخصیت های بسیار معروفی همکار اقای زوکربرگ، از جمله خالق مایکروسافت اقای بیل گیتس پیوسته است.

به گفته آنها، اینترنت، در میان چیزهای دیگر می تواند زندگی بسیاری از مردم را بهبود بخشد و فرصت های جدید برای پیشرفت ایجاد کند.

موسس فیس بوک مارک زوکربرگ، بنیانگذار مایکروسافت، بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران ویکیپدیا، جیمی ولز، و همچنین بسیاری دیگر از شخصیت های معروف جهان در حمایت از دسترسی جهانی به ساکنان زمین به اینترنت در سال۲۰۲۰ است.

اغاز گر تلاش ها جهت ایجاد خدمات اینترنت برای همه ساکنان گره زمین موسس فیسبوک اقای مارک زوکربرگ  می باشد او این مطلب را در صفحه فیسبوک خود نوشت.

“هنگامی که مردم دسترسی به ابزار و دانش از اینترنت داشته باشند، آنها دسترسی به فرصت های است که می تواند زندگی همه ما را بهبود بخشد ” – در یک اعلان در وب سایت کمپانی ارتباط جهانی («ارتباط جهانی”) است، که پیشنهاد به ثبت نام  برای همه است.

“اینترنت به مبارزه برای عدالت، تبادل ایده های جدید بسیار مهم است و کمک به کارآفرینان در ایجاد شغل. با این حال، نیمی از مردم در این سیاره دسترسی به آن، به ویژه زنان و دختران ندارد. اینترنت متعلق به همه است.

اقای زوکر برگ می گوید انترنت برای دسترسی به همه باشد من از رهبران و مردم مترقی و از همه کشورها، صنایع و بخش های اجتماعی می خواهم با هم به دسترسی جهانی به اینترنت واقعیت تلاش کنند، همانطور که در “نظم جهانی”،تلاش می کنیم.

موسس فیسبوک معتقداست اینترنت باید برای مبارزه با فقر باشد.

دو روز قبل، زوکربرگ اعلام کرده بود که این شرکت تصمیم دارد با سازمان ملل متحد در تامین امنیت اردوگاه های پناهندگان دسترسی به اینترنت کمک کند.

مطالب مرتبط