تیم ملی ۱۴سال کشور نائب قهرمان سوبروتوکپ هند شد

تیم ملی فوتبال ۱۴ سال کشور امروز به مقام نائب قهرماني سوبروتوکپ کشور هند شد.12046793_10207893895494071_2332099104757948006_n

به گزارش افق تيم  ملی کشور  امروز در فاینال بازی های سوبروتوکپ هند به مصاف مزورام هند رفت و  بازی را ۳ بر ۲ به حریف خود واگذار کرد.

سید علی کاظمی  سخنگویی تیم ملی  کشور  به افق  گفت: تیم ملی کشور در یک بازی خوب و در وفت  قانوني به تساوي ۲ بر ۲رسيد٬ اما در نيمه نخست وقتهاي إضافي يكبار دروازه تیم ملی افغانستان باز شد تا فينال مسابقات سوبروتوكپ را ٣-٢ ببازد و به مقام دوم برسد.

این مفام مسول در فدراسیون فوتبال کشور افزود٬تیم ملی کشور برای شرکت در مسابقات سوبروتوکپ هند شرکت کرده بود و دراین مسابفات ۱۶ تیم شرکت کرده  و تیم ملی افغانستان پس از ۶ بازی توانست به مقام نایب قهرمانی برسد.

تیم ملی ۱۴ سال کشور پیش از این تیم های هند الف را یک بر صفر ٬ هند بی را ۴بر صفر بنگلادیش را ٢بر صفر و در بازی چهارم خود  هند  را ۴ بر دو شکست داده تا به مرحله نیمه تهایی برسد.

در بازی نیمه نهایی  ۲ بر یک از سد مانیپور گذشت تا به فینال بازی ها برسد.

در فاینال بازی ها به مصاف میزورام  هند رفت و  در یک بازی پیاپی و در وقت اضافی ۳ بر ۲ باز را واگذار گرد تا به مقام دوم برسد.

مطالب مرتبط