پس از رخصتی‌های عید، شماری از وزیران استیضاح می‌شوند

عارف رحمانی، نماینده مردم غزنی در مجلس نماینده گان گفته است که پس از رخصتی‌های عیدی، شماری از وزیران استیضاح خواهند شد.

01rahmany

او در فیسبوکش نگاشته که جمعی از وزیرانی که بی کفایتی؛ ناکامدی؛ قانون شکنی و عدم تعهد شان به ملت افعانستان آشکار شده است از وظیفه سبک دوش خواهند شد.

آقای رحمانی ابراز امیدواری کرده که مجلس نماینده گان در برابر آنچه او وسوسه‌ها و دسیسه‌های وزیران دانسته، تسلیم نشوند.

با وجودی که آقای رحمانی نامی از هیچ وزیری نبرده؛ اما در جریان چند ماه گذشته، شماری از ویزان کابینه بارها به بی کفایتی و کم کاری متهم شده اند.

وزارت دفاع ملی با گذشت یک سال از حکومت وحدت ملی هنوز هم از سوی سرپرست رهبری می شود این موضوع بارها انتقادهای تندی را در پی داشته است.

رییس جمهور غنی در آخرین مصاحبه خود گفته است که فعلن معرفی وزیر جدید برای وزارت دفاع را در دستور کار ندارد و کماکان این وزارت از سوی سرپرست اداره خواهد شد.

ناامنی، بیکاری، فرار جوانان و عدم بازگشت مهاجران از انتقادهایی است که مردم به کم کاری کابینه ربط می دهند.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. گلاب منگل خلقی و احمد زی معین سر حدات اقوام وطن فروش آیا شما خاک فروش های این را درک کرده اید که بالای هرانچ مربع خاک پاک افغانستان عزیز اجداد ما تاکنون جوانان وطن بخاطر دفاع و نگهداشت آن مردانه خون میدهد. باز هم چهره کثیف تاریخی خود را با خاک فروشی به دشمن مردم این خطه پاک باری دیگر چهره پلید شان نمایان شد. لعنت بتو معامله گر در هلمند از مدرگ قاچاق مواد مخدر خود راملیاردر ساختی حال میخواهی بدستور پنجابی در بین اقوام تفرقه لسانی و قومی را دامن بزنی در حالیکه اقوام مختلف ساکن در دهنه غوری از سال هابدون هیچ مشکل با صمیمت برادری زندگی شرافتمندانه داشتند حال تو وطن فروش معامله گرخلاف منافع کشور یک رواج تباه کننده وتخم نفاق را در کشور بنیان گذار میداری. چون طالبان پلید با مداخله مستقیم پنجابی هادر برابر نیرو های غیور افغان تاب مقاومت نیاورد شکست فاحش با آخرین قدرت خودبا پشتبانی و مداخله مستقیم پنجابی های پلید.خوردند .اما گلاب منگل کثیف رذیل خاک فروش پلیدبالای خون شهدای ما این خاک فروش غلام خلاف منافع کشور با غلامان پنجابی معامله میکند قسمت خاک را باایشان واگذار میکند اظهار میدارد با ریش سفیدان موافقت نامه امضا کردیم با کدام ریش سفید این ریش سفید چه صلاحیت دارد شاید اولاد های این ریش سفیدان طالب باشد چه گرانتی وجود دارد. اگر به این بهانه طالبان خود را اکمال کنند دوباره حمله کسترده را با تجیهزات مدرن علیه نیروهای دولتی شروع کند جواب ده کی خواهد این چند نفر ریش سفید به گفته منگل خاک را کی تواناهی خواهد داشت غرض بازپرس حاضر نماید مانند اینست یک قسمت خاک از بدنه وطن جدا شود تحت قانون پنجابی بیاید این کار کدام پلید قبول خواهد کرد بغیر از منگل رذیل خاک فروش خاین در ِآنجا قانون جنگل طالبانی حکم فرما باش همه نیرگ خدعه است . حال طالبان کثیف غلام پنجابی تحت فشارنیروی های نظامی ما قرار دارند توان مقابله را ندارد در مضیقه قرار گرفتن . بنأ گلاب منگل منحوس به دستور بیگانگان ازین نیرنگ می خواهداستفاده دارد بشکل دیگری به طالبان پلید کثیف مزدور جای پای پیدا کند. باید شورای ملی این خاین ملی را استیضاح از وظیفه سبکبدوش نمایدغرض باز پرس به ارگان های عدلی معرفی داردتا به حیث یک خاک فروش جاسوس خیانت به خاک به جزای ننگینش برسد. حاجی صبور