دستگیر ۲۳ تروریست و جلوگیری از چندین حملات انتحاری در کشور

از ۴ حمله بزرگ تروریستی در ایام عید جلوگیری به عمل آمد.ghorr

به گزارش افق به نقل از خبرنامه ریاست عمومی امنیت ملی کشور٬ که درآن از عملیات وسیع نیروهای امنیت ملی  خبرداده است.

در خبرنامه امنیت ملی  امده است که درچندین عملیات خاص ضد تروریستی، ۲۳تن تروریست را که ۷ تن آنها شهروندان پاکستان بوده و قصد انجام حملات انتحاری و تهاجمی را داشتند دستگیر کردند.

همچنین در این خبر نامه امده است که این افراد به دستور شورای کویته و شبکه حقانی  قصد داشتند در ایام عید سعید اضحی در ولایات  قندهار، بلخ، هلمند، نیمروز و لوگر حملات انتحاری نمایند.

 در پی دستگیر این افراد از نزد تروریستان بازداشت شده چهار ثوب واسکت انتحاری، یک عراده ریکشاه مملو از مواد انفجاریه، یک میل زیکو یک، ۶ میل کلاشینکوف، ۶ حلقه ماین بشکه یی، ۱۵۰ کیلو گرام مواد انفجاریه، ۱۶ حلقه بم دستی،۱۳ عدد شاژور،  یک پایه مخابره، ۳ جوره دریشی نظامی، یک عراده موتر و دوعراده موتر سایکل بدست آمده است.

ریاست  عمومی امنیت ملی در خبرنامه خود اروده است که سپاهیان گمنام افغانستان، شب و روز در صدد خنثی سازی برنامه های شوم غیر اسلامی و انسانی دشمنان داخلی و خارجی میباشد. مبارزه قاطعانه نیرو های امنیتی و دفاعی کشور در سر تا سر افغانستان ادامه داشته و به هر تحرک دشمن پاسخ دندان شکن میدهد.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. کاش رهیس جمهور از حال وارثین سربازان که در راه حفظ خاک و نوامیس کشور ویا چند طفل موتر شوی بوت پالش یا اسپندی های روی بازار روی مجبوریت پدر هایشان در حملات انتحاری از دست دادندکه یک گانه نان آور یک فامیل هستند و در عین زمان بعضی شان شامل مکتب هم هستند درد دلی میکردبالای زخم های شان مرهم میگذاشت نهایت بهتر و خوبتر میبود. حد اقل این مظلومان کمی تصور میکرد که رهبر افغانستان در فکر ما هم هست همچنان رهیس جمهور به سر چشم خود میدید که این اطفال معصوم باچه مشکلات طاقت فرسا روبرو هستند.در فکر چاره اساسی و تغیر مثبت در زندگی این معصوم های بیگناه می شد.حاجی صبور