۱۳۸تن در پیوند به جرایم گوناگون درکابل دستگیر گردید

پولیس کابل، از بازداشت ۱۳۸تن در پیوند به جرایم گوناگون خبرداد.11947682_602660046538563_59252690815652799_n

به گزارش افق٬لوی پاسوال عبدالرحمن رحیمی، قومندان امنیه کابل، امروز در یک نشست خبری، در حالی که افراد بازداشت شده را به خبرنگاران نشان می داد گفت که این افراد در پیوند به جرایم گوناگون چون: قتل، اختطاف، دزدی، ماین گذاری و فروش مواد مخدر در مربوطات شهر کابل و ولسوالی های مربوطه بازداشت شده اند.
این مقام امنیتی کشور صریح کرد که از میان افراد بازداشت شده، ۸۹ تن، شامل پنج زن در پیوند به دزدی، ۲۱ تن در پیوند به آزار و اذیت مردم، ۱۸ تن در پیوند به جرایم اخلاقی، ۲تن در پیوند به قتل، و ۲ تن دیگر به اتهام حمل سلاح غیر قانونی بازداشت شده اند.
همچنان قومندان امنیه کابل از بازداشت ۱۱ تن از فروشنده گان مواد مخدر از نواحی مختلف شهر کابل خبر داده افزود که این افراد با مقداری هیروئین و ۳۴۵کیلوگرام چرس بازداشت شده اند.
قوماندان امنیه کابل، در همین حال به کسانی که در روز های عید سعید اضحی از پتاقی ها و سایر وسایل آتش زا استفاده نمایند و نیز دوکان دارانی که این مواد را به فروش برسانند، هشدار داد که دست به این کار نزنند، در صورت فروش واستفاده با برخورد جدی وقانونی روبرو خواهند شد.

در همین حال قومندان امنیه کابل، به شماری از خانواده های شهدای پولیس، کمک غذایی نموده و بر رسیده گی جدی بر مشکلات آنان تاکید ورزید.
گفتنی است که سه عراده موتر نوع کرولا که توسط پولیس کابل از نزد دزدان باز پس گرفته شده بود، به صاحبان آنان تحویل داده شد.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. داودسلطان زوی به گفته خودش نماینده خاص ریاست جمهوری در امور حجاج مانند صدیق چکری که در زمان کرزی پول های حجاج را سرقت نمود و برای خودخانه و آرگاه شخصی از پول حجاج در لندن خریداری کرد. این بیچاره سلطان زوی به پیروی از صدیق چکری یک مبلغ ناچیز را به نقل از تلویزون طلوع مبلغ دو ملیون سیصد هزار دالر امریکایی از پول حجاج کمایی کرد. این سلطان زوی قبلأ با پروز طیاره آریانا را در زمان داکتر نجیب به پاکستان تسلیم کرده خودش با زهره خانم به امریکا فرار کرد و اینکه در بدل تسلیمی طیاره آریانامال ملت چه معامله پنهانی انجام داده معلومات دقیق را دوستان که در آریانا وظیفه دارند به ملت گزارش دهند بهتر خواهدبود. همچنان در مورد فروش طیاره د سی ۱۰ شرکت آریانا توسط سلطان علی کشتمند که بدون دواطلبی طیاره جدید داود خان شهید برای شرکت آریانا خریداری نموده بود معلومات به ملت دهند بهتر خواهد بودتا جوانان ما از تاریخ با خبر باشند زود فریب سخنان چپ و راست را نخورند. متاسفانه این وطن پرستان مجازی به شکل از اشکال به خاطر منافع شخصی خود دارای بیت المال را تاراج خود فرار کردند.معلوم شود با سلطان زوی چر چرک چه معامله صورت خواهد گرفت سطان زوی در کوه به گفته خودش بالا خواهد شد و یا مانند صدیق چکری انجینر روح الله خاندانی با سابقه خراب که در شرکت آریانا داشت در زمان حکومت چور چورک مجاهدین از آریانا به نفع خود خوب استفاده کردانجینر روح الله خاندانی باجه یونس قانونی وپروفیسور ستار سیرت است . شهردار سابق کابل در دوسیه خیانت و دزدی پول های ملت مانند نواندیش خادیست که بیش از سیصد ملیون دالر را به حمایه مستقیم کرزی خاین دزدی کرد سرک های بی کیفیت توزیع بلند و اجازه شهرک های غیر معیاری خودسر مشکلات بزرگ را به نسل های بعدی افغانستان با آلوده ساختن آب های تحت الارضی کابل به ارث از خود گذاشت چون این بد بخت در رشته برق تحصیلاحت در شوری سابق داشت در رشته ساختمان و آبرسانی بوی نمی بورد. چون در شوروی عضو کی جی بی بوده در شیطانت خیانت بوطن دزدی تخصص دارد پول ها را در استنبول جابجا کرده در شیر چور کابل هم قصر جور کرده تا بدست آمدن روح الله قرار گفته عوام در لندن فرار کرده نواندیش رازیر فشار دستگاه عدلی قرار دهد.روح الله به پسر قانونی یک دختر خود را هم داده پخته خاندانی شده منتظریم اشراف غنی باین دزدان مدرن چه معامله خواهد کرد اگر از حقیقت نگذاریم برای اشرف غن کرزی بدخت بر علاوه مداخله پنجابی ها در داخل افغانستان یک دستگاه اداری که در راس نود فیصد روسای دزد خاین قاچاق بر آدم کش خلاصه چهار عیب شرعی را تسلیم کرد انسان های پاک و صادق بوطن به زره بین در بین شان دیده نمیشود پاک کردن این مکروب ها برای حکومت وحدت ملی یک درد سری اضافی است باید مردم این کار را هم در موردمحاسبه کار کرد حکومت در نظر گیرند.حاجی صبور