یک قاضی به اتهام تجاوز جنسی بر دختراندرش درسمنگان بازداشت شد

رحیمی سخنگوی فرماندهی پولیس سمنگان با تایید بازداشت قاضی تورگل به اتهام تجاوز جنسی بر دختراندرش به نام ادیسه به خبرگزای افق گفت: عزیزه خانمی که دخترش از سوی قاضی تورگل مورد تجاوز جنسی صورت گرفته،از او به قومندانی شکایت کردند پولیس سمنگان با همکاری پولیس بغلان قاضی تورگل را بازداشت کرده و تحقیقات از وی ادامه دارد.

12047729_902159849869203_1325269084_nبه گفته سخنگوی فرماندهی پولیس سمنگان این فرد شش سال پیش ریس محکمه ولایت سمنگان بوده اما اکنون در نهادهای قضای کار نمی کند.
محمد هاشم سروی وکیل شورای ولایتی سمنگان نیز به خبرگزاری افق گفت: قاضی تورگل که قبلا رییس محکمه ولایت سمنگان بوده، دختر اندرش را به ولایت بامیان برده و در آنجا به زور بر وی عمل تجاوزجنسی را انجام داده که اکنون این دختر یک کودک ساله دارد و یک کودک از این قاضی در بطن دارد.

قاری صدرالدین، قریه دار روستای روباتک با تایید این خبر می‌گوید تورگل که قبلا قاضی بوده است،این عمل زشت وناروا را بر دختر اندر 13 ساله اش به زور انجام داده است.
وی همچنان می‌گوید که بعد از آن‌که از موضوع آگاه شدیم به فرماندهی پولیس سمنگان اطلاع دادیم و پولیس سمنگان قاضی تورگل را از ولایت سمنگان بازداشت کرد.

درهمین حال محمد ناصر مدیر جنایی فرماندهی پولیس سمنگان به خبرگزاری افق گفت: قاضی تورگل که بر دختراندرش عمل تجاوز را انجام داده در تحقیقات ابتدایی ثابت شده که تورگل بر دختر اندرش ادیسه عمل تجاوز جنسی را انجام داده و کمیسیون طبی شفاخانه ولایتی سمنگان نیز تجاوز را بر این این دختر تایید کرده است.

به گفته مسوولان در اداره پولیس سمنگان قاضی تورگل 6 سال پیش رییس محکمه ولایت سمنگان بوده و در محاکم کشور کار کرده است،اما به دلیل فساد اخلاقی و فساد اداری چند سال پیش از وظیفه اش سبک دوش شده است.

از سوی هم جمشید یازنه(شوهرخواهر) ادیسه در تماس تلفونی به خبرگزاری افق گفت: تورگل 5سال پیش با مادر خانمم ازدواج کرد و مادرزنم را با این دخترش با وعده‌های فریبنده که برای آنها زندگی خوب وراحتی را مهیا می‌کند به ولایت بامیان برد و در روستای کلج ولایت بامیان زندگی می کردند تور گل به زور و تهدید بر ادیسه دختر اندرش عمل تجاوز جنسی را انجام داده و اورا مجبور به همخوابی با خودش کرده است.
جمشید می‌گوید تورگل همیشه ادیسه و مادرش را تهدید و لت وکوب می کرده و سرانجام مادر ادیسه به قومندانی سمنگان شکایت کرده و پولیس سمنگان موفق شدند که تورگل را بازداشت کنند.

مطالب مرتبط