کشته شدن 6 سرباز پولیس محلی توسط طالبان در بدخشان

گزارش های رسیده از ولایت بدخشان حاکیست طالبان بر پاسگاه پولیس حمله کرده و شش سرباز این پاسگاه کشته اند.

45678در همین حال نیروهای دولتی قاری ناصر ولسوال نام نهاد طالبان را در ولسوالی کشم این ولایت بازداشت نموده است.

نوید فروتن سخنگوی والی بدخشان ضمن تایید این رویداد به خبر گزاری افق گفت: عصر روز گذشته طالبان بر یک پاسگاه سرخم در ولسوالی بهارک حمله کردند که در این رویداد شش سرباز کشته شدند.

آقای فروتن همچنان افزود در عملیات نظامی نیروهای پولیس قاری ناصر ولسوال نام نهاد طالبان در ولسوالی کشم را باز داشت کرده اند.

سخنگوی والی بدخشان می‌گوید قاری ناصر ولسوال نام نهاد طالبان در ولسوالی کشم در قتل ولسوال این ولسوالی دست داشت که شب گذشته با سه طالب بازداشت گردیده و مقداری مهمان نیز به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. اگر مذاکرات صلح تحت نظارت سازمان ملل بغیر از پاکستان در هر کشور صورت گیرد بهتر است باید دولت افغانستان از دروغ گوی و رزالت پنجابی پلید پند گرفته باشد به هیچ وجه در پاکستان موافقت نکند چرا این پاکستان کثیف ترین و پلید ترین کشور در جهان است به هیچ دین و آهین پا بند ووفادر نیست بغیر از چند مزدور و غلام تاریخی بی هویت بی فرهنگ به غلامی پنجابی خوش هستند . هر کس که به نمایندگی از افغانستان شروع مذاکرات را در پاکستان موافقت کند از جمله خاینین ملی است و مذاکرات نتیجه مثبت نمیدهد پاکستان می خواهد امتیازات به نفع خود بگیرد حال در جهان یکبار دیگر چهره کثیف تروریستی وی روشن شده در انزوا سیاسی قرار گرفته مال های بی کیفت و تقلبی وی را کسی نمیخرد به مشکلات اقتصادی روبرو است تاجر شریف با همت و صادق افغانستان ووطن دوستی صداقت خود را با نخریدن مال پاکستانی نشان دادند صد بار اآفرین با تاجران شریف و با ایمان با غیرت در برابر دشمن وطن ایستاده شدند از منافع شخصی خود گذشت کردند در تحریم اشتراک نمودند پنجابی ها را ضربه اقتصادی زدند دولت به هیچ صورت موتر های پنجابی را اجازه ندهد اموال خود را از خاک افغانستان به آسیا میانه انتقال دهد موتر آنه توناژ بلند دارد سرک ا ما تخریب میکند دوم دشمن وطن و مردم ماست چرا موتر ها هند را اجازه نمیدهد همچنان موتر ها ما را از پاکستان به هند سفر کنیم.حاجی صبور