مراسم باشکو۱۰۰۰ روز مانده تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۸روسیه برگزار شد

افتتاح برنامه ۱۰۰۰ روز مانده به اغاز جام جهانی  ۲۰۱۸ در شهر مسکو با حضور مقامات و پیام ویدیو یی ریس جمهور روسیه برگزار شد.866f0392d4149e0f73b381c45cf63224e9288cce

به گزارش افق٬ روزشماری تا افتتاح مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه آغازشد.

ولادیمیر پوتین،رئیس جمهور روسیه در یک برنامه ارتباط مستقیم تلویزیونی به اعضای طرح “۱۰۰۰ روز تا برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه” گام مفید  در راستای دوستی ملتها و نهادینه کردن ورزش در هر جامعه ای خواند.

اقای پوتین همچنین به ورزش دوستان کشور های که برای افتتاحیه این برنامه امده بودند خوش امدید گفت و برگزاری جام جهانی را یک بار دیگر به مردم روسیه تبریک گفت.
خبرنگار افق ار محل برگزاری این برنامه  می گوید نزدیک به۱۰ هزار نفر در مراسم جشن “۱۰۰۰ روز تا برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در مسکو شرکت کرده بودند.

برنامه ۱۰۰۰ روز مانده به جام جهانی  در ۳۳ شهر روسیه  برگزار گردید.

در همین حال متخصصان فیفا از تاسیسات ورزشی آماده شده برای بزرگترین رویداد دنیای فوتبال در سال ۲۰۱۸ بازدید می کنند.

همچنین دیروز کولین اسمیت، مدیر فیفا در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکوتدارکات روسیه برای برگزاری جام جهانی فوتبال را عالی ارزیابی کرد.

قابل یاد اروی است که دراین برنامه لوتار ماتیوس کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا و فرناندو یرورو بازیکن سابق تیم ملی  فرانسه و  جان لیوکو زامبروتا بازیکن تیم ملی ایتالیا وبازی کنان سرشناس دنیای فوتبال روسیه نیز در این برنامه حضور داشتند.

این مراسم باشکو همرا با مسابقات فوتبال نمایشی در رده سنی مختلف برگزار شد.

مطالب مرتبط