رئال‌ مادريد در خانه اوساسونا متوقف شد

در ادامه ديدارهاي هفته شانزدهم ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا موسوم به لاليگا عصر امروز (شنبه) تيم فوتبال اوساسونا در خانه خود ميزبان رئال مادريد بود.

رئالي‌ها که در اين ديدار از دقيقه 44 با اخراج سرخيو راموس 10 نفره به بازي ادامه مي‌دادند در نهايت با نتيجه تساوي 2 بر 2 مقابل سرخپوشان پامپلونا متوقف شدند. براي اوساسونا در اين بازي اوريول ريرا در دقايق 16 و 38 گلزني کرد و گل‌هاي کهکشاني‌ها را هم ايسکو (45) و په‌په (80) به ثمر رساندند.

همچنين در دقيقه 79 ديدار اوساسونا – رئال مادريد، گاتو سيلوا از اوساسونا با دريافت دومين کارت زرد خود از زمين اخراج شد تا ميهمان هم 10 نفره به بازي ادامه دهد.

رئال با اين تساوي 38 امتيازي باقي ماند و جايگاه سومي خود را در جدول حفظ کرد. اوساسونا هم با توجه به نتيجه به دست آمده 14 امتيازي شد و در جايگاه پانزدهم جدول ايستاد.

هفته شانزدهم لاليگا امشب با انجام 2 ديدار پيگيري مي‌شود. در نخستين بازي رايووايکانو در خانه خود به مصاف گرانادا مي‌رود و در بازي دوم بارسلونا، مدافع عنوان قهرماني پذيراي ويارئال است.

در حال حاضر در جدول رده‌بندي بارسلونا با 40 امتياز (تفاضل گل 33+) صدرنشين است و تيم‌هاي اتلتيکومادريد با 40 امتياز (تفاضل گل 31+) و رئال مادريد با 38 امتياز (يک بازي بيشتر) به ترتيب در مکان‌هاي دوم و سوم هستند.

مطالب مرتبط