یک افسر وزارت امور داخله افغانستان در آکادمی نظامی انگلستان در جمع سی کشور جهان مقام اول را کسب کرد

یک افسر وزارت امور داخله در میان محصلین بیش از ۳۰  کشور جهان در اکادمی نظامی سان هراس کشور بریتانیا محصل نخبه شناخته شد.1471077_741474402546968_975805447_n

 این افسر پولیس حشمت الله “خسرو” نام دارد و به تازه گی برای یک دوره آموزشی نظامی به این کشور اعزام شده بود و در میان بیش از  سی کشور جهان  درجه عالی را در یافت کرده است.
وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانسان شناخته شدن حشمت الله خسرو را به حیث افسر نخبه در میان بیش از سی کشور جهان در اکادمی نظامی کشور بریتانیا یک دستاورد بزرگ در بخش تعلیم وتربیه و ارتقای ظرفیت های مسلکی نیروهای پولیس ملی  دانسته وبرای موصوف از خداوند (ج) موفقیت های مزید آرزو مینماید.
قابل یاد اوری است که  چندی پیش دو دانشجوی دیگر  بسم الله تابان و محمد عزیز دانشجویانی بودند که نیز در آکادمی  نظامی انگلستان  توانسته بودند در جمع  سه دانشجوی برتر قرار گرفته بودند
مسوولان این آکادمی، از بسم الله تابان و محمد عزیر به مناسبت این درخشش، تقدیر کردند.
کشورهای حامی افغانستان همه ساله برای ارتقای ظرفیت نیروهای نظامی این کشور و ادارات افغانستان، بورسیه های تحصیلی را در مقاطع مختلف اختصاص می دهند.
سمونیار بسم الله تابان و دوهم بریدمن محمد عزیر از افسران وزارت امور داخله کشور اند که براساس یک بورسیه تحصیلی، چهار ماه پیش و پس از سپری کردن آزمون از طریق سفارت بریتانیا در کابل، توانستند امتیاز تحصیل در دانشگاه نظامی سند هرست را به دست آورند.

مطالب مرتبط