پیروزی پرگل رئال مادرید برابر بتیس

 باشگاه رئال مادرید شب گذشته با ارایه نمایشی درخشان توانست تیم رئال بتیس را با نتیجه پرگل 5-0 شکست دهد.

45678این در حالی‌است که این تیم سوار بر بازی بودند و در نتیجه توانستند به این پیروزی شیرین و پر گل دست یابند.
رئال بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که گرت بیل دروازه حریف را با ضربه سر زیبا روی سانت رودریگز باز کرد و رئال 1 بر 0 از حریف پیش افتاد
حملات پردامنه رئالی‌ها ادامه پیدا کرد و بعد از این‌که بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند، خامس در دقیقه 39، گل دوم را به نام خود ثبت کرد.
یک ضربه آزاد از سمت راست نصیب رئال شده بود که خامس آن را با ضربه‌ای تماشایی، به گل دوم تیمش تبدیل کرد. در دقایق باقی مانده نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و رئال با برتری 2-0 به رختکن رفت.
نیمه دوم هم با نمایش هجومی رئال آغاز شد و این بار نوبت کریم بنزما بود تا در دقیقه 47، برتری میزبان را افزایش بدهد.
همکاری بازیکنان رئال در نهایت با ارسال گرت بیل به محوطه شش قدم بتیس، به یک موقعیت خوب برای بنزما تبدیل شد و او هم با یک ضربه سر، کار را تمام کرد.
تنها 3 دقیقه بعد، خامس رودریگز زیباترین گل بازی را به ثمر رساند. روی حمله خطرناک رئالی ها، توپ بعد از یک رفت و برگشت به خامس رسید و او هم با ضربه قیچی برگرداندن تماشایی، حساب کار را 4-0 کرد.
ایسکو می‌توانست دقایقی بعد زننده گل پنجم رئال باشد اما دروازه بان بتیس دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه 60، خطای واران روی مولینا، یک ضربه پنالتی نصیب بتیس کرد اما ضربه روبن کاسترو را کیلور ناواس با واکنشی تماشایی مهار کرد تا دروازه رئال بسته بماند.
بعد از این‌که برای دقایقی از شدت حملات رئال کاسته شد، بار دیگر این تیم بر بازی مسلط شد و گرت بیل در دقیقه 88، یک بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. پاس خوب کاسیمیرو، با ضربه تماشایی بیل همراه شد و توپ بعد از برخورد به تیرک عمودی، وارد دروازه شد. بازی در نهایت با همین نتیجه 5-0 به پایان رسید.

مطالب مرتبط