ولسوال چارچینوی ولایت ارزگان کشته شد

مقام‌های محلی ولایت ارزگان تایید کرده اند که ولسوال چارچینوی این ولایت از اثر انفجار ماین کشته شده است.

0,,18050200_303,00دوست محمد ناياب، سخنگوی ولایت ارزگان گفته است که محمد اسماعيل، ولسوال چارچينو، صبح امروز در ساحه شاه مشهد، از مربوطات ولسوالی چارچینو این ولایت کشته شده است.

او گفت، آقای اسماعیل زمانی به کشته شد که از خانه به سوی دفتر کارش در حرکت بوده است.

آقای نایاب تاکید کرده است که در نتیجه انفجار صبح امروز، یک بانو نیز زخمی شده است.

همچنان گزارش‌های دیگر از تازه ترین تحولات ارزگان حاکی است که هشت طالب مسلح در تازه ترین درگیری با نیروهای امنیتی کشور کشته و دوازده نفر آنان زخمی شدند.

این درگیری نیز صبح دیروز در نتیجه حمله طالبان بر چند پاسگاه امنیتی در ساحه چوغک و بلوچی از مربوطات شهر ترینکوت رخ داده است.

مسوولان محلی تایید کرده اند که درگیری تا پس از چاشت دیروز ادامه داشت و تلفات سنگین به مخالفان مسلح دولت وارد شده است.

درخبرنامه ي دفتر مطبوعاتي ولايت ارزگان آمده است درگيري ها از چهار روز به اينسو در بخش هاي مختلف اين ولايت جريان دارد ودراين مدت يكصد ودوازده طالب كشته وچهل وشش تن زخمي شده اند.

خبرنامه مي افزايد كه در جريان اين درگيري ها هفت تن ازنيروهاي امنيتي نيز كشته وهفت تن ديگر زخم برداشته اند.

مطالب مرتبط

comments s

  1. اشرف غنی یک شخصی مریض خود سرلولو مردم بالای این نا متفکر بر غلط فریب خورده بودند توانایی پیش برد کاری یک وزارتخانه هم نداردمملکت را همرای اتمر اجینت پاکستانی که سابقه مرده گوی هم دارد دوستان بهتان نیست از کسانیکه با وی شناخت دارند پرسان کنید برای کسانیکه در ردیف بالا کار میکرد در وزارت داخله اتمر بود خوش خدمتی میکرد به پاکستانی ها به افتخاراین وظیفه را میکند. حامد کرزی صد چند ازین لولوی کودن نا متفکر با وجود ناتونایی که داشت خصوصآدر موردعدم کنترول برادران داشت برای افغانستان بهتر بود گریه و فغان پرویز مشرف پاکستانی را کشیده بود ضربه که کرزی خورداز دست بردار دزد خود محمود کرزی خاین پول کابل بانک را همرای فهیم دزدی کردند عزت و اعتبار حامد کرزی سخت به سویه ملی و بین المللی سخت ضربه زد.فهیم که زمین و خانه هندو و مسلمان را غضب کرده حال که مرده بازهم اقارب وی شصت جریب زمین را در تپه بادام باغ زمین دولت رااحاطه وغضب کرده در بهترین نقطه شهر موقعیت دارد چندی بعد در آنجا اقارب وی قصر آباد کنند. حال شب ها از قبر فهیم چیغ فریاد به گفته همشهریان کابل بلند میشودمیگوید و چیغ می زند در قبر که مال و جایداد حرام دنیا در کار نیست گویند اقارب وی کالبد وی را مخفیانه قرار وصیت که خودش در زمان حیاتش نموده بود انتقال دادندقبلآاقارب وی خلاف وصیت وی به خاطر غضب تپه وی را موقتآ دفن کردن ارزش تپه نظر به موقعیت که دارد صدها ملیون دالر ارزش دارد. حتی پیره داران قبر وی از ادامه پیره داری ناخشنود و ترس خوردند جریان را به فرزندانش بیان کردن و جسد فهیم را به پنجشیر مخفی انتقال دادند از شرم مردم جریان را مطبوعاتی نساختند.حاجی ظفر خان

  2. بزرگان گفته اند عاقل نکند کار که آرد پشیمانی.
    اشرف غنی جت نا بخرد په خپل سر با اتمر دلال که در وزارت داخله شهرت داشته تمام اسرار مملکت به پاکستان بی هویت بی تاریخ تسلیم شرم نفرین بشما بی هویت بیغرت آیا شما دو از نسل افغان هستید کدام افغان بی وجدان با قاتلین فرزنده اصیل افغان چنین معامله نگین میکند که فرزند افغان راغلام پنجابی های بی هویت کند کودن ناشرف غنی همت کند استعفا بده غنی جت زاده همرای اتمر دلال زور مردم باغیرت و وکلای شریف شما بی غیرت را به سر جایت نشانیدن. باید از فرد فرد مملکت معذرت رسمی تو بی هویت جت بخواهی با این معامله پنهانی نگین ات بالای خون فرزنده وطن که سینه خود را سپر در دفاع از ووطن و ناموس ووطن میکند اتمر مرده و غنی جت با پنجابی دال خور بی هویت معامله پنهانی میکند نفرین به اجداد هردو دلال..حاجی ظفرشاه