دخیا در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید

دروازه بان موفق چند فصل اخیر منچستریونایتد، با رد کردن دو پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه، به شایعات رفتنش به رئال قوت بخشیده است. لوئیس فان خال نیز روز گذشته در نشست خبری خود اذعان داشت که دخیا با پیشنهاد رئال مواجه شده و نمی تواند مانع جدایی او شود.

david-de-gea-41586ویکتور والدس، دروازه بان سابق بارسلونا که روز گذشته پس از مصدومیت دخیا، برای اولین بار پس از یک سال، به میدان رفت و درون چارچوب دروازه یونایتد قرار گرفت، در مورد وضعیت دخیا به خبرنگاران گفت:” رئال، بارسا و منچستریونایتد، بزرگترین باشگاه های دنیا هستند و هر بازیکنی علاقه دارد در این سه باشگاه بازی کند. دخیا هم با پیشنهاد خوبی از رئال مواجه شده و در دوراهی دشواری گیر کرده است. من نمی توانم پاسخ این سوال شما را بدهم.این سوال را باید از او بپرسید و به عقیده من، او باید پاسخگوی سوال بزرگی باشد.”

والدس در مورد حضورش در میادین پس از یک سال دوری گفت:” احساس عجیبی داشتم. وقتی دخیا مصدوم شد، ناگهان یک نفر مرا صدا زد و گفت که ویکتور آماده شو که باید به زمین بروی. استقبال هواداران یونایتد در هنگام ورودم به زمین فوق العاده بود.

از روز اول حضورم در این باشگاه، مورد حمایت همه قرار داشته ام. یک فصل دیگر با یونایتد قرارداد دارم و از حضورم در این باشگاه بزرگ لذت می برم. مقابل آرسنال یک گل کاملا شانسی دریافت کردم. نتیجه 1-1 راضی کننده نبود ولی حس خوبی از بازگشت به میادین و بازی در الدترافورد دارم.”

مطالب مرتبط