هتریک رونالدو و سوارز در پیروزی‌های شیرین بارسا و ریال

در ادامه رقابت‌های هفته سی‌ و‌ پنجم لالیگا اسپانیا، سویا در ورزشگاه سانچس پیزخوان پذیرای ریال‌مادرید دوم جدولی بود.

 ro-7-newسویا که پیش از این بازی با ۱۲ پیروزی و پنج تساوی در خانه‌ خود شکست نخورده بود در این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کهکشانی‌ها شد تا نخستین باخت خانگی این تیم رقم بخورد.

برای ریالی‌ها در این بازی کریستیانو رونالدو سه بار در دقایق ۳۶، ۳۷ و ۶۸ گولزنی کرد و گول‌های سویا را هم کارلوس باکا ویسنته ایبورا (۷۹) به ثمر رساندند.

شاگردان کارلو آنچلوتی با این برد ۸۵ امتیازی شدند و بار دیگر اختلاف امتیازی خود را با بارسلونای صدرنشین به دو امتیاز کاهش دادند.

در جدول رده‌بندی لالیگا، تیم‌های بارسلونا، ریال مادرید و اتلتیکو مادرید به ترتیب با ۸۷، ۸۵ و ۷۶ امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.

بارسا و کوردوبا

در ادامه رقابت‌های هفته سی‌ و‌ پنجم لالیگا اسپانیا دیشب تیم فوتبال کوردوبا میزبان بارسلونا بود که این کاتالان‌ها بودند که بازی را به نتیجه پرگول ۸ بر صفر به سود خود به پایان بردند.

گول‌های بارسا را در این بازی ایوان راکیتیچ (۴۲)، لوییز سوارز (۴۵، ۵۳ و ۸۸)، لیونل مسی (۴۷ و ۸۰)، جرارد پیکه (۶۵) و نیمار (۸۵- پنالتی) به ثمر رساندند.

شاگردان لوییس انریکه با این برد شمار امتیازات خود را به عدد ۸۷ رساندند و ضمن استحکام صدرنشینی خود یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شدند.

در جدول رده‌ بندی لالیگا، تیم‌ های بارسلونا، ریال مادرید و اتلتیکو مادرید به ترتیب با ۸۷، ۸۲ و ۷۵ امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.

خبرگزاری افق

مطالب مرتبط